پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۹۴
|
کد خبر: ۶۸۱۹
خیّر آموزش عالی گفت: هرچقدر بتوانیم در آموزش عالی هزینه کنیم، برای رشد و تعالی کشور قدم برداشته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۱

دکتر امیرحسن یعقوبی‌روشن در گفتگو با بسنا تصریح کرد:
کمک به توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات رفاهی دانشجویان، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است

خیّر آموزش عالی گفت: هرچقدر بتوانیم در آموزش عالی هزینه کنیم، برای رشد و تعالی کشور قدم برداشته‌ایم.

به گزارش بسنا، دکتر امیرحسن یعقوبی‌روشن یکی از خیّرین آموزش عالی که بنا دارد در ساخت یک بلوک خوابگاه‌ دخترانه، دانشگاه‌بوعلی سینا را حمایت کند، در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: پدرم که از خیّرین مدرسه‌ساز بود، در زمان حیات خود اهتمام ویژه‌ای به حمایت از آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان این استان و کشور داشت.

وی افزود: بنده به تاسی از منش ایشان، این مسیر در دانشگاه و حمایت از جوانان در آموزش عالی ادامه خواهم داد و از هیچ کمکی در این باره مضایقه نخواهم کرد.

یعقوبی‌روشن بیان کرد: در راستای توسعه رفاهی و زیست دانشجویی و در حمایت از دانشگاه بوعلی‌سینا، یک بلوک خوابگاه دخترانه در مجاورت مجموعه خوابگاهی بعثت این دانشگاه تا قبل از مهرماه سال آینده ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: این بلوک خوابگاه با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان، دارای ۳۲۰۰ مترمربع زیربنا، ۴ طبقه و ۵۴ اتاق ۴ نفره خواهد بود.

دکتر یعقوبی‌روشن با اشاره به اهمیت و ارزش آموزش عالی و دانشگاه عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان از این هزینه را بنده پرداخت می‌کنم و از سایر خیرین عزیز خواهش می‌کنم که در ادامه احداث این خوابگاه و دیگر پروژه‌های دانشجویی همکاری و مشارکت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست