پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۴۸
|
کد خبر: ۶۸۳۲
انتخاب واحد ترم جدید از امروز ۱۵ بهمن آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۱ بهمن ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، لازم است دانشجویان گرامی قبل از انتخاب واحد ترم ۴۰۱۲، با ورود به سامانه گلستان و اخذ گزارش ۲۱۲ نسبت به مشاهده دروس ارائه شده برای آن دانشجو و انتخاب واحدهای لازم برای این ترم اقدام کنند. گزارش ۲۱۲ شامل تمام دروس عمومی و اختصاصی ارائه شده برای فقط آن دانشجو می‌باشد و با دیگر دانشجویان دانشگاه یکسان نیست.

در مقاطع کاردانی‌، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حداقل اخذ دروس ۱۲ واحد و حداکثر ۲۰ واحد می‌باشد و در صورتی که تعداد واحدهای اخذشده بعد از حذف و اضافه زیر ۱۲ واحد باشد، اداره آموزش دانشکده نسبت به حذف دروس و ثبت مرخصی آن ترم اقدام می‌نماید.

حداقل واحد قابل اخذ در مقطع کارشناسی‌ارشد ۸ واحد و حداکثر ۱۴ واحد می‌باشد.

حداقل واحد قابل اخذ در مقطع دکتری ۶ و حداکثر ۱۰ واحد می‌باشد.

عدم ثبت انتخاب واحد به منزله انصراف از تحصیل می‌باشد، لذا چنان‌چه امکان تحصیل در این نیم‌سال را ندارید، حداکثر تا پایان حذف و اضافه از طریق پیشخوان سامانه گلستان درخواست مرخصی نمایید.

براساس تقویم آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، زمان‌بندی انتخاب واحد نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح زیر است:

- ورودی‌های ۱۳۹۸ و ماقبل: ۱۵ تا ۱۶ بهمن
- ورودی‌های ۱۳۹۹: ۱۶ تا ۱۷ بهمن
- ورودی‌های ۱۴۰۰: ۱۷ تا ۱۸ بهمن
- ورودی‌های ۱۴۰۱ و دانشجویان مهمان و در شرف انتقال: ۱۸ تا ۱۹ بهمن
- کلیه ورودی‌ها: ۲۰ تا ۲۱ بهمن

بنابر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا؛ طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، در نیم‌سال ۴۰۱۲، انتخاب واحد دانشجویان از ساعت ۱۸:۰۰ هرروز (از روز شنبه ۱۵ بهمن) طبق تقویم آموزشی فعال و به مدت ۲۴ ساعت ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است چنانچه دانشجو در ارزشیابی پایان ترم ۴۰۱۱ این دانشگاه شرکت نکرده باشد، این مهلت با ۱۲ ساعت تاخیر، یعنی ساعت ۶:۰۰ صبح روز بعد فعال خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش