پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۰۱۵
|
کد خبر: ۶۸۸
به منظور مشاهده روند تکمیل ساختمان دانشکده شیمی؛

رئیس دانشگاه بوعلی سینا از دانشکده شیمی بازدید کرد

به منظور مشاهده روند تکمیل ساختمان دانشکده شیمی، دکتر یعقوب محمدی فر به همراه مهندسان این طرح از این دانشکده بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، صبح امروز شنبه 12 خرداد، به منظور مشاهده روند تکمیل ساختمان دانشکده شیمی، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا به همراه مهندسان این طرح از این دانشکده بازدید کرد.

در جریان این بازدید، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، ضمن مشاهده روند تکمیل و تجهیز ساختمان دانشکده شیمی، گفت: لازم است که قبل از بهره برداری از این ساختمان، مشکلات و کاستی موجود در آن برطرف شود، تا دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشکده در آسایش و آرامش به ادامه فعالیت های علمی و آموزشی خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: ایمنی، استفاده مصالح خوب و دقت در کار از جمله مواردی است باید در تکمیل این پروژه مدنظر مهندسین و عوامل حاضر در مجموعه باشد.

دکتر محمدی فر تأکید کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان، لازم است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، کلاس های درس دانشجویان در طبقه های ابتدایی این ساختمان تعبیه گردد، تا دانشجویان وقت کمتری را برای رسیدن به کلاس های درس سپری کنند.

وی همچنین بنا به ضرورت های موجود و کمبود فضای دانشکده های شیمی و علوم پایه، ضمن تأکید به تسریع ایمن در کار، خبر داد: امیدواریم با تلاش مهندسین و عوامل این پروژه، ساختمان دانشکده شیمی برای شروع سال تحصیلی 97-98 به بهره برداری برسد.

در این بازدید همچنین مهندس خلیل طالع اسلامی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، گزارشی از روند تکمیل این پروژه به حضور رئیس دانشگاه ارائه کرده و افزود: تمام تلاش همکاران حوزه نظارت بر طرح های عمرانی بر این است که این ساختمان با بیشترین کیفیت ممکن به بهره برداری برسد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست