پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۴۶
|
کد خبر: ۶۹۲۳
انتشارات دانشگاه بوعلی‌سینا کتاب «کاربست داستان‌سرایی سازمانی در توسعه منابع انسانی» را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، از گذشته‌های دور، نیاکانمان به قصه‌ها و داستان‌ها علاقه‌مند بودند؛ به همین دلیل است که داستان‌سرایان همواره جایگاه خاصی در زندگی بشری داشته‌اند. قصه‌ها و داستان‌ها در زندگی همۀ ما ریشه دوانده‌اند. بسیاری از آموخته‌هایمان از داستان‌ها نشئت می‌گیرد.

اهمیت داستان‌سرایی تا بدان جاست که پای آن به کسب‌وکار‌ها نیز باز شده است! سازمان‌ها، به‌عنوان وجه غالب زندگی مدرن، یکی از زمینه‌های جولان روایت‌ها و داستان‌های زندگیِ انسانی هستند. استفاده از روایت‌ها و داستان‌ها در محیط‌های کاری و در راستای تحقق اهداف سازمانی را داستان‌سرایی سازمانی می‌گویند. گفته می‌شود رهبران موفق، کسانی هستند که از مهارت لازم در داستان‌سرایی برخوردارند. ازاین‌رو، در سال‌های اخیر، علاقۀ اندیشمندان و مشاوران و مدیران سازمان‌ها به این مهارت نرم و ابزار ارزشمندِ راهبردی، افزایش یافته است.

کتاب حاضر شامل پنجاه داستان آموزنده و جذاب دربارۀ مفاهیم و موضوعات مرتبط با توسعۀ منابع انسانی و توسعۀ سازمانی است. همچنین در این کتاب، رهنمود‌هایی برای تعمق و تأمل پیرامون هرکدام از این داستان‌ها ارائه شده است. این کتاب با هدف تقویت مهارت داستان‌سرایی سازمانیِ رهبران و مدیران سازمان‌ها ترجمه شده است.

مراکز فروش این کتاب:

- همدان، خیابان مهدیه، روبروی خانه معلم، انتشارات دانشجو. تماس: ۰۹۱۸۳۰۷۳۷۸۱

- تهران، مؤسسه کتابیران، میدان انقلاب، خیابان لبافی نژاد غربی (بعد از چهارراه کارگر جنوبی) پلاک ۲۳۷. تماس: ۰۲۱-۶۶۴۱۱۱۷۳

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر