پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۰۶
|
کد خبر: ۶۹۲۶
گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های دولتی استان همدان، همراه با معرفی مرکز آپا، در دانشگاه بوعلی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، در این نشست که با هدف بحث و بررسی درباره لزوم افزایش امنیت اطلاعات در دستگاه‌های مذکور با توجه به سیاست‌های کلان کشور برگزار شد، دکتر آرش قربانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا، با بیان اهمیت افزایش امنیت اطلاعات در دستگاه‌های دولتی و اختصاص ردیف بودجه‌ای خاص به موضوع مذکور، خواستار تببین اهداف برای مسوؤلین دستگاه‌های محل خدمت مدعوین شد تا از آسیب‌های احتمالی پیش از وقوع در امان بمانند و با استفاده از نظر کارشناسان، سطح امنیت اطلاعات را در حوزه خدمتی خود ارتقا بخشند.

در ادامه مهندس حسینی، به نیابت از رئیس اداره کل ICT استان همدان، با تأکید بر یک درصد ردیف بودجه اختصاصی خواستار هزینه کردن این بودجه در ارتقای سطح امنیت اطلاعات دستگاه‌ها شد.

دکتر رضا محمدی، مدیر آپای دانشگاه بوعلی سینا، به معرفی و ذکر فعالیت‌های مرکز آپای دانشگاه پرداخته، زمینه‌های همکاری و مشاوره فنی مرکز را برای مدیران حاضر تشریح نمود و آمادگی این مرکز را برای عقد قرارداد به منظور افزایش امنیت اطلاعات دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف اعلام داشت.

دکتر پورحسینی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل استان نیز در این نشست به تشریح اهمیت افزایش امنیت سازمان‌ها و نحوه ارتقاء و راهبرد‌های امنیتی پرداخت و بر امن سازی آن‌ها و لزوم بر همکاری با مرکز آپا تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه