پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۹۸
|
کد خبر: ۷۱۶
براساس مقررات جدید ارزی بانک مرکزی؛

دانشجویان لیسانس خارج از کشور ارز دانشجویی می گیرند

بر اساس مقررات جدید ارزی بانک مرکزی، دانشجویان لیسانس خارج از کشور ارز دانشجویی می گیرند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تأمین و انتقال شهریه و انتقال و پرداخت هزینه‌های اقامت در مورد دانشجویان مقطع لیسانس، در صورتی که قبل از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، دانشجو بوده و در حال تحصیل باشند، صرفاً بابت ترم تحصیلی جاری و ترم‌های تحصیلی آتی آن‌ها بلامانع است.

تأمین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع لیسانس به بالا با ارائه درخواست متقاضی در مقابل تایید وزارتخانه ذی‌ربط (علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) مبنی بر شاغل به تحصیل بودن دانشجو در خارج از کشور و ارائه صورتحساب دانشگاه مربوطه با تایید به میزان مبلغ مندرج در آن و حداکثر در سقف پانزده هزار دلار یا معادل آن به سایر ارزها، سالانه در وجه مؤسسه / دانشگاه ذیربط به نرخ روز اعلامی از سوی این بانک بلامانع است. تاییدیه‌های فوق‌الذکر وزارتخانه‌های مذکور می تواند بدون ذکر نام بانک / شعبه مربوطه صادر شود.

پیش از این تأمین و انتقال ارز بابت شهریه دانشجویان آزاد خارج از کشور از مقطع فوق لیسانس به بالا امکان پذیر بود، بر این اساس دانشجویان مقطع لیسانس- به شرطی که قبل از تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال جاری دانشجو بوده و در حال تحصیل هستند- از خدمات ارزی در نظرگرفته شده بهره مند می شوند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست