پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۴
|
کد خبر: ۷۲۷۳
معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دشمن جمهوری اسلامی دچار پوکی استخوان، زوال، پیری و فرسودگی شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
دشمن دچار زوال و فرسودگی شده است

به گزارش بسنا، علی خطیبی شامگاه چهارشنبه ۱۱ مردادماه در آیین افتتاحیه‌ی این المپیاد، اظهار کرد: وزشکاران با زبان ورزش، پیام‌هایی به دنیا مخابره می‌کنند که با هیچ وسیله‌ای قابل انتقال نیست.

خطیبی با بیان اینکه ورزشکاران، پیام عظم و اراده، ایستادگی و ایمان را منتقل می‌کنند، تصریح کرد: رفتار ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی مانند سجده کردن، خدا را شکر کردن و حجاب، یک عمل مثبت است و تأثیر به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه بوعلی سینا از افتخارات علمی کشور است، مطرح کرد: دو نفر از وزرای علوم یعنی دکتر زلفی‌گل و دکتر غلامی از این دانشگاه بودند که نشان از بلوغ علمی این دانشگاه دارد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تاریخ این سرزمین، همواره در رشد بوده است و بعد از ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب، پیشرفت علمی ما قابل انکار نیست و ما وظیفه داریم این پیشرفت‌ها را بازگو کنیم.

خطیبی با بیان اینکه امروز وقتی در عرصه منازعات سیاسی قدرت حریف را می‌سنجیم به این می‌رسیم که دشمن جمهوری اسلامی دچار پوکی استخوان، زوال، پیری و فرسودگی شده است، گفت: ورزشکاران باید این مناسبات را بهتر درک کنند که اگر در عرصه‌ای به عنوان نماینده جمهوری اسلامی حاضر شدند، حتما فراموش نکنند در جایی ایستادند که شهدا به آن‌ها تقدیم کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست