پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۶۹
|
کد خبر: ۷۴۴
وزیر علوم در نشست هم اندیشی با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

تحقق برنامه های وزارت علوم نیازمند حمایت جدی مجلس است

دکتر منصور غلامی در دیدار با تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت و اهمیت پشتیبانی و حمایت مجلس شورای اسلامی از این وزارت برای تحقق برنامه ها بویژه برنامه ساماندهی آموزش عالی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر منصور غلامی در آغاز این نشست هم اندیشی اظهار داشت: ارائه گزارش وضعیت آموزش عالی و برنامه های در دست اقدام توسط معاونان وزارت علوم و استفاده از دیدگاه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد امور از اهداف برگزاری این نشست است.

دکتر غلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با استادان دانشگاه ها گفت: حرکت دانشگاه ها در راستای حل مسائل جامعه، ارتباط با صنعت و انجام تحقیقات کاربردی، ساماندهی آموزش عالی و امید آفرینی در جامعه از محورهای بیانات ایشان بود که وزارت علوم از گذشته در این راستا برنامه ریزی هایی را انجام داده بود و پس از تاکید ایشان با قوت و جدیت بیشتری در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وزیر علوم افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تجربیات و شناختی که در حوزه آموزش عالی دارند، می توانند مسئولان وزارت علوم را در استفاده از ظرفیت های قانونی برای تحقق برنامه ها کمک کنند و ضعف های احتمالی را به ما گوشزد کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست