پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۴۶
|
کد خبر: ۷۵۱
​«بیست و ششمین سمینار جبر ایران» 25 و 26 مهرماه 97 در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، به همت گروه ریاضی دانشگاه کردستان «بیست و ششمین سمینار جبر ایران» به پاس احترام و نکوداشت خدمات صادقانه دکتر محمد نادر قصیری برگزار می‌شود.

اهم محورهای سمینار شامل «جبر فازی»، «جبر توابع پیوسته»، «نظریه نمایش»، «جبر لی»، «هندسه جبری»، «نظریه گروه‌ها»، «جبر ناجابه‌جایی»، «جبر جابه‌جایی ترکیباتی» و «جبر جابه‌جایی» است.

پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در «بیست و ششمین سمینار جبر ایران» می‌توانند تا 30 مرداد مقالات خود را در قالب موضوعات اعلام شده به از طریق سایتhttps://conf.uok.ac.ir/ias26/Default.aspxبه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است، در سال ۱۳۵۶ برای اولین بار سمینار جبر ایران در دانشگاه شهید چمران اهواز با سردبیری آقایان دکتر منصور معتمدی و دکتر امیدعلی کرمزاده برگزار شد. دومین بار سمینار جبر ایران، سال ۱۳۶۶ در دانشگاه کاشان با دبیری دکتر رحیم زارع نهندی ادامه پیدا کرد و پس از آن سالانه در دانشگاه‌های مختلف ایران برگزار شد.دانشگاه کردستان برای نخستین بار در سال ۱۳۷۷ افتخار برگزاری دهمین سمینار جبر ایران را بر عهده داشت. دکتر پرویز رشیدیان دبیری دهمین سمینار جبر ایران را برعهده داشتند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری