پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۹۱
|
کد خبر: ۷۸۴
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا:

نصب کولر در خوابگاه های دانشجویی به زودی تمام می شود

دکتر رسول سلیمانی، در گفتگو با بسنا گفت: نصب کولر در خوابگاه های دانشجویی فرزانگان و غدیر به زودی به اتمام می رسد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

دکتر رسول سلیمانی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا، اظهار کرد: نصب کولرهای آبی در خوابگاه های فرزانگان و غدیر برای دانشجویان ایجاد مزاحمت کرده است، که برای این موضوع حقیقتا از دانشجویان گرامی ساکن در این خوابگاه ها عذرخواهی می کنیم.

وی افزود: علت اینکه نصب کولرها در این زمان از سال انجام می شود این است که کولرهای بالازن در بازار به تعداد محدود وجود دارد و به همین درخواست خرید این نوع کولرها مدتی به طول انجامید و متاسفانه تحویل این تعداد از کولرهای جدید به اواخر خردادماه موکول شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در حال حاضر دانشجویان در ایام امتحانات پایان ترم هستند و برای ادامه مطالعه درس های خود نیاز به فضای خنک و متبوع دارند، لذا تمام تلاش ما به عنوان یکی از وظایف ذاتی امور دانشجویی، ایجاد فضایی آرام و مطلوب برای دانشجویان در حد امکانات دانشگاه می باشد.

وی ادامه داد: به منظور اینکه دانشجویان بتوانند با سکوت و آرامش بیشتری به مطالعه در خوابگاه بپردازند، تمام توان خود را به کار بسته ایم تا نصب این کولرها هرچه سریعتر به اتمام برسد و بیش از این برای دانشجویان عزیز مزاحمت ایجاد نشود.

خبرنگار: محمدی

عکس: رحیمی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو