پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۷۷
|
کد خبر: ۷۹۵۷
با هدف شروع کار تیمی بین رشته‌ای و آشنایی بیشتر دانشجویان با بستر اپلیکیشن لینکدین دورهمی توانمندسازی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، این رویداد که به همت انجمن علمی مهندسی کامپیوتر و با همکاری دیگر انجمن‌های علمی دانشجویی صنایع، عمران، مکانیک، برق و برف‌نو و با همکاری سازمان‌های مرکز نوآوری شروع و پردیس علم و فناوری دانشگاه و همچنین با کمک کتابخانه‌ی دانشکده مهندسی از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برگزار شد.

در این دورهمی که هدف ایجاد انگیزه و شروع کار تیمی بین رشته‌ای و آشنایی بیشتر دانشجویان با بستر حرفه‌ای اپلیکیشن آنلاین و جهانی لینکدین بود، دانشجویان رشته‌های مختلف فنی و مهندسی از تمامی دانشگاه‌های استان همدان و همچنین پردیس‌های دانشگاه بوعلی گرد هم آمدند. همچنین مسابقه‌ای حول محور پروپوزال نویسی نیز شکل گرفت.

همچنین با شرکت بیش از ۱۱۰ نفر در این رویداد ۶ ساعته، در نهایت ۶ تیم از میان تمامی تیم‌های شامل ۲ تا ۵ نفره شرکت کننده در مسابقه‌ی پروپوزال نویسی (بیش از ۱۰ تیم) برگزیده شدند که سه تیم اول به ترتیب هرکدام ۲ میلیون تومان، ا میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، ۱ میلیون تومان و ۳ تیم دیگر که شایسته‌ی تقدیر شناخته شدند، هر یک مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برنده شدند.

تیم‌های برگزیده:
تیم اول:
محمد میرزایی - مهندسی برق
حمیدرضا باقری - مهندسی برق
محمد فصیحی - مهندسی کامپیوتر

تیم دوم:
مهدی اکبریان - مهندسی مکانیک
علی محمد محمدکریم - مهندسی مکانیک

تیم سوم:
کبری پور لفته - مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی
هانیه زمردی - مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی

تیم چهارم:
نفیسه فرشته صنیعی - مهندسی مواد و متالورژی
نگار باقریه - مهندسی مواد و متالورژی

تیم پنجم:
علی یوسفی - مهندسی برق
محمدجواد باقری شکیب - مهندسی برق

تیم ششم:
امیرحسین کاظمی - مهندسی مکانیک
علیرضا جوکار - مهندسی مکانیک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری