پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۰
|
کد خبر: ۸۰۷۵
رؤسای دانشگاه‌های ایرانی به منظور بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی کشور پاکستان و نیز امضاء تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های علمی و دانشگاهی عازم کشور پاکستان شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با دانشگاه‌های معتبر پاکستان امضا شد + گزارش تصویری

به گزارش بسنا، در راستای تعاملات بین المللی دانشگاه و در حوزه جذب دانشجویان بین الملل و تبادل استاد و دانشجو، دکتر حسین رضوان به همراه برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایرانی به پاکستان سفر کرده و تفاهم نامه‌های دو جانبه‌ای با برخی از معتبرترین دانشگاه‌های پاکستان به امضا رساندند.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اهمیت همکاری‌های علمی بین‌المللی، امضای این تفاهم‌نامه‌ها را در راستای مشارکت فعال استادان و پژوهشگران در حوزه علم و فناوری، به منظور گسترش روابط و همکاری بین دو کشور عنوان کرد.

گفتنی است محور اصلی این تفاهم‌نامه‌ها برگزاری برنامه‌های آموزشی و پژوهشی مشترک، تبادل دانشجو، پژوهشگر و اعضای هیأت علمی، فرصت‌های مطالعاتی، همکاری در نشریات علمی و پژوهشی، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تخصصی (مهارتی) و عمومی مشترک در زمینه‌های مختلف علمی، فنی و تخصصی، برگزاری دوره‌های آموزشی، همکاری‌های علمی و پژوهشی و همچنین معرفی تاریخ، هنر و تمدن هر دو کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست