پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۴۱
|
کد خبر: ۸۱۳۰
توسط مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد؛

ثبت نام قطعی و رزرو اتاق از ۱۱ شهریور ماه

برنامه ثبت‌نام قطعی خوابگاه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، توسط مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، ثبت‌نام قطعی و انتخاب اتاق دانشجویان روزانه غیربومی واجد شرایط که پیش ثبت‌نام خوابگاه ایشان تائید شده و در سامانه صندوق رفاه دانشجویان برای سال‌تحصیلی ١۴٠۴ - ١۴٠٣ درخواست اقامت داده‌اند و سرترم ۴٠٣١ ایشان فعال گردیده است از روز یک‌شنبه ١١ شهریورماه ١۴٠٣ از ساعت ١٠ صبح به مدت ٢۴ ساعت بصورت گروهی و از روز دوشنبه ساعت ١٠ صبح به مدت ٢۴ ساعت بصورت انفرادی، برای نیمسال اول سال‌تحصیلی ١۴٠۴ -١۴٠٣ از طریق سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://samad.basu.ac.ir آغاز خواهد شد.

نکات مهم:

۱- ضروری است گرو‌های تشکیل شده برابر ظرفیت اتاق‌های خوابگاه مورد نظر باشد. ابتدا یک‌نفر از اعضای گروه به‌عنوان سرگروه، نفرات دیگر گروه را معرفی نموده، پس از تائید عضویت تک‌تک اعضا، مجددا اقدام به تعیین اتاق نماید.

۲- با توجه به عدم امکان جابجایی اتاق در سامانه خوابگاهی، از دانشجویان محترم تقاضا می‌شود در انتخاب اتاق و هم‌اتاقی دقت لازم را بعمل آورند.

۳- رزرو خوابگاه، سبب بدهکار شدن در صندوق رفاه دانشجویان می‌شود؛ بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارید، از رزرو خوابگاه خودداری نمائید.
پس از ثبت اجاره‌بهاء در سامانه صندوق رفاه، امکان حذف آن وجود ندارد و دانشجو موظف به پرداخت اجاره‌بهاء در زمان اعلام شده می‌باشد.

۴- پرداخت اجاره‌بها برای کلیه دانشجویان که ثبت‌نام ایشان قطعی شده از شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در سامانه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir امکان پذیر می باشد.

۵- در صورت عدم مراجعه دانشجو جهت تحویل اتاق حداکثر تا تاریخ ١٣مهرماه ١۴٠٣، اداره خوابگاه‌ها مجاز است ظرفیت مذکور را به سایر متقاضیان واگذار نماید.

۶- پس از پایان ثبت‌نام دانشجویان واجد شرایط (روزانه)، در صورت وجود ظرفیت مازاد، درخواست دانشجویان متقاضی واجد شرایط سکونت در سنوات اضافی، انتقالی، مهمان و نوبت دوم که در پیش ثبت نام شرکت کردند، بررسی خواهد شد.

زمان بازگشایی خوابگاه‌ها:

با توجه به شروع کلاس‌های دانشگاه از تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳، برنامه پذیرش خوابگاه‌ها بشرح زیر می‌باشد:

- خوابگاه‌های غدیر٣ – فرزانگان٢،٣– بعثت٢ – بانو حدیدچی (دباغ١) از روز پنج‌شنبه ٢٢ شهریورماه ١۴٠٣ برای پذیرش فعال خواهد شد.

- خوابگاه‌های غدیر١،٢ – فرزانگان١- بعثت٣ – بانو حدیدچی (دباغ٢) – مریم – شهیدان بهادربیگی – شهیدان حقگویان از روز جمعه ٢٣ شهریورماه ١۴٠٣ برای پذیرش فعال خواهد شد.

نکات حائز اهمیت:

۱- پذیرش صرفا در تاریخ‌های اعلام شده امکان‌پذیر می‌باشد. در صورت مراجعه زودتر از زمان اعلام شده، شرایط تحویل اتاق و اسکان به هیچ عنوان امکان‌پذیر نمی‌باشد.

۲- پذیرش در خوابگاه با درست داشتن کارت دانشجویی و پرداخت اجاره‌بهاء خوابگاه، امکان پذیر هست.

۳- همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالش و تشک...) ضروری است.

با توجه به انجام فرآیند ثبت‌نام خوابگاه‌ها به صورت کاملا الکترونیکی از دانشجویان گرامی تقاضا می‌شود از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با اداره خوابگاه‌ها خودداری نموده و در صورت داشتن هر گونه سوال با ذکر مشخصات (نام و نام‌خانوادگی، شماره دانشجویی، و شماره همراه) از طریق آیدی کارشناسان امورخوابگاه‌ها در پیام‌رسان ایتا از ساعت ٨ الی ١٢ صبح در ارتباط باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو