پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۴
|
کد خبر: ۸۱۴۶
توسط مدیریت خدمات امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال جدید دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

مدیریت خدمات امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال اول تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال جدید دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه حذف و اضافه (ترمیم) نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ روز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس نیمسال ورود آغاز خواهد شد؛ لذا خواهشمند است طبق برنامه زمانی مشخص شده در تقویم آموزشی و در صورت نیاز نسبت به حذف یا اضافه دروس خود اقدام فرمایید. ضمنا دانشجویانی که تاکنون نسبت به انتخاب واحد دروس خود اقدام ننموده و وضعیت تحصیلی ایشان " ثبت نام نکرده " می‌باشد نیز می‌توانند از زمان شروع تا پایان حذف و اضافه پس از پرداخت جریمه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

** زمان‌بندی حذف و اضافه نیم‌سال جدید به شرح زیر است:

-ورودی‌های ۱۴۰۰ و ماقبل: ۳۱ شهریور تا ۱ مهر

-ورودی‌های ۱۴۰۱: ۱ تا ۲ مهر

-ورودی‌های ۱۴۰۲: ۲ تا ۳ مهر

-ورودی‌های ۱۴۰۳ و دانشجویان مهمان و در شرف انتقال: ۳ تا ۴ مهر

-کلیه ورودی‌ها: ۴ تا ۵ مهر

در این خصوص نکات زیر مد نظر قرار گیرد: 

۱- جهت مشاهده زمان شروع عملیات ترمیم یا انتخاب واحد با تاخیر از گزارش ۵۹ و جهت مشاهده دروس ارائه شده از گزارش ۲۱۲ در سامانه گلستان استفاده فرمایید.

۲- مطابق روال سال‌های گذشته ساعت شروع عملیات ترمیم و انتخاب واحد از ساعت ۱۸ می‌باشد.

۳- دانشجویان مقطع دکتری عمومی، کارشناسی و کاردانی که وضعیت تحصیلی ایشان در وضعیت "درحال ثبت نام" می‌باشد می‌توانند حداکثر نسبت به حذف دو درس و یا اضافه نمودن دو درس اقدام نمایند.

۴- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند حداکثر نسبت به حذف و یا حذف نمودن یک درس اقدام نمایند و دانشجویان دکتری امکان عملیات ترمیم را نخواهند داشت.

۵- دانشجویانی که وضعیت تحصیلی ایشان در وضعیت "ثبت نام نکرده" می‌باشد در این مرحله می‌توانند حداکثر ۱۵ واحد انتخاب واحد نمایند.

۶- جهت انجام انتخاب واحد با تاخیر لازم است ابتدا مبلغ ۲۵۰ هزار تومان از طریق پردازش ۱۵۴۵۰ پرداخت گردد.

۷- انجام عملیات ترمیم از پردازش ۱۲۳۷۰ و عملیات انتخاب واحد از پردازش ۱۲۱۰۰ در سامانه گلستان صورت می‌گیرد.

۸- دانشجویانی که با مهمانی ایشان به سایر دانشگاه‌ها در نیم‌سال ۴۰۳۱ موافقت شده است و تاکنون نسبت به ثبت دروس مهمانی خود اقدام ننموده‌اند نیز لازم است حداکثر تا پایان عملیات ترمیم در این خصوص اقدام نمایند.

۹- دانشجویانی که ترم ۴۰۳۱ اولین ترم مهمانی یا انتقال ایشان در این دانشگاه می‌باشد لازم است نسبت به ثبت نام در سامانه گلستان دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت مهمان اقدام نموده و پس از اخذ شماره دانشجویی با مراجعه به واحد پذیرش و ثبت‌نام دانشگاه نسبت به فعال نمودن شماره دانشجویی خود اقدام نمایند.

۱۰- دانشجویانی که از نیم‌سال‌های گذشته یا ترم جاری بدهی دارند لازم است نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر این صورت امکان ثبت انتخاب واحد و یا ترمیم را نخواهند داشت.

۱۱- انتخاب واحد دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۳ پس از پذیرش حضوری توسط دانشکده محل تحصیل صورت خواهد گرفت و مفاد این اطلاعیه مشمول ایشان نخواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش