پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۵
|
کد خبر: ۸۱۴۷
مراسم تجدید میثاق با شهدا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در کنار مزار شهدا گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و میثاق با شهدا در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش بسنا، با حضور اقشار مختلف دانشگاهی، مراسم تجدید میثاق با شهدا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در کنار مزار شهدا گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

در این مراسم دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد که دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و بیانگر مقاومت بیداردلانی است که در دفاع از شریعت اسلام، خون پاک خود را نثار مردم این مرز و بوم کردند.

ایشان ضمن اشاره به  اتفاقات دردناک اخیر در فلسطین و محکوم کردن اشغالگران جنایتکار، تاکید کرد که دفاع از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین همچون دفاع مقدس ضروری و لازم است و طبق سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است و برای پایان دادن به این وضعیت غیرانسانی و شرم آور مسئولیت داریم.

دکتر حسین رضوان در پایان با ذکر یادآوری مجاهدات و از خودگذشتگی شهدا اظهار داشت: امیدواریم خداوند مسیر حرکت‌مان را به همان مسیری هدایت کند که شهدا به‌خاطر آن جان دادند و مردانه از ناموس این مملکت دفاع کردند، تا زنان و دختران این سرزمین با احترام زندگی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست