پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۲۸
|
کد خبر: ۸۵۰
دکتر محمود نیلی با اشاره به مشکل کمبود فضای فیزیکی این دانشگاه گفت: برنامه داریم مجتمع خوابگاهی در بخشی از زمین های دانشگاه بوعلی سینا ایجاد کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۷

دکتر محمود نیلی رئیس دانشگاه صنعتی همدان، گفت: در استقرار اولیه دانشگاه صنعتی همدان میزان گسترش و توسعه این دانشگاه پیش بینی نشده بود که این عدم پیش بینی اکنون ما را دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه با کمبود فضای فیزیکی از جمله مشکل خوابگاه مواجه است، افزود: این دانشگاه در بهترین منطقه شهر همدان قرار گرفته بنابراین توسعه فیزیکی آن سخت و هزینه بر است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان تاکید کرد: توسعه فیزیکی این دانشگاه از ضلع غربی ممکن خواهد بود که در این منطقه یکسری خانه های سازمانی وجود دارد بنابراین ما به دنبال خریداری این زمین به مساحت ۳.۸ هکتار هستیم.

نیلی با بیان اینکه خوابگاه ملکی جز سیاست های دانشگاه صنعتی همدان نبوده است، گفت: توافقی با دانشگاه بوعلی سینا همدان انجام دادیم و به دلیل نزدیکی با این دانشگاه قرار است یک فضای خوابگاهی مشترک در این دانشگاه تعریف کنیم.

وی عنوان کرد: براین اساس بلوک های خوابگاهی به صورت مجتمع ایجاد خواهیم کرد.

رئیس‌ دانشگاه صنعتی همدان تاکید کرد: در این زمینه با رئیس دانشگاه بوعلی سینا توافق کردیم و امیدواریم در جلسه آتی هیات امنا این موضوع حل شود.

نیلی اظهار داشت: در صورتی که توافق لازم امسال میان دو دانشگاه انجام شود و زمین ها در اختیار دانشگاه صنعتی همدان قرار گیرد ساخت این مجتمع خوابگاهی با کمک خیرین آغاز خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه