پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۶
|
کد خبر: ۸۵۰۶
بنا بر اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی دانشگاه؛

آگهی مناقصات خرید غذا از سلف‌های مکمل دانشگاه اعلام شد

دانشگاه بوعلی‌سینا در نظر دارد امور مندرج در جدول زیر را به‌صورت جداگانه از طریق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۴
آگهی مناقصات خرید غذا از سلف‌های مکمل دانشگاه اعلام شد

به گزارش بسنا، دانشگاه بوعلی‌سینا در نظر دارد امور مندرج در جدول زیر را به‌صورت جداگانه از طريق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضيان مي‌توانند جهت شركت در مناقصه به شرح زیر اقدام نمايند:

 

رديف

عنوان مناقصه

مبلغ سپرده شركت در مناقصه ( ريال )

شماره فراخوان در سامانه ستاد

1

راه‌اندازی سلف مکمل شماره 1 (آشکده مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

3.100.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰۲۷

2

راه‌اندازی سلف مکمل  شماره 2 (تهیه غذای برنجی مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

4.100.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰28

3

راه‌اندازی سلف مکمل شماره 3 ( فست‌فود مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن

2.300.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰۲9

4

راه‌اندازی سلف مکمل شماره 4 ( فست‌فود دانشکده هنر) و خرید غذای دانشجویی از آن

2.000.000.000

۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰30

 

نکته مهم: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

مهلت دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی لغایت ۱۴۰۴/۶/۲۰ خواهد بود.

آخرین مهلت تحویل پیشنهاد‌ها: حداکثر تا پایان وقت اداری روز ۱۴۰۴/۶/۳۰ خواهد بود.

شرایط مناقصه:

شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی‌نماید.

سپرده شرکت در مناقصه طبق جدول فوق می‌باشد که می‌بایست به شماره حساب شبای ۷۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۱۴۰۷۳۷۸۹۸۵ به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه نزد بانک مرکزی واریز گردد و یا به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی باشد.

دانشگاه حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اتمام دریافت پیشنهاد‌ها، پاکت‌های مناقصه را مفتوح و نتیجه را اعلام می‌نماید.

زمان پیش بینی شده جهت برگزاری جلسه بازگشایی پاکت‌های پیشنهاد تاریخ ۱۴۰۴/۶/۳۱ ساعت ۱۰ می‌باشد.

هزینه‌های چاپ آگهی به دفعات بر عهده برنده مناقصه می‌باشد و از برنده مناقصه دریافت خواهد شد.

دانشگاه در چارچوب ضوابط مقرر در آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه با در نظر گرفتن قیمت‌های پیشنهادی و رعایت صرفه و صلاح دولت، در رد هر یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

سایر شرایط، جزئیات و حجم کار در اسناد مناقصه درج شده است که پیشنهاد دهندگان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید این جمله که «مورد قبول است» امضا و ضمیمه پیشنهاد، تسلیم نمایند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

ارسال نظرات
دانشگاه