پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۲۲
|
کد خبر: ۸۷۸
توسط مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان؛

فرصت ثبت نام در حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان اعلام شد

مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان اعلام کرد: ثبت نام دانشجویان علاقه مند به تحصیل در حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان تا پایان تابستان ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی با اشاره به ثبت‌نام حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان گفت: ثبت‌نام از طریق سایت www.hodat.ir آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد افزود: دانشجویان در این دوره با دروس دانشجوی تراز انقلاب، نظام اندیشه اسلامی، نظام اندیشه معارف، جهاد اکبر و رسالت الهی دانشجوی تراز انقلاب آشنا می شوند.

مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان خاطرنشان کرد: کلاس های این دوره هفته‌ای یک مرتبه برگزار می شود.

به گزارش بسنا، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با مأموریت تعلیم وتربیت دانشگاهیان مشتاق و مؤمن به اسلام وانقلاب برپایه نظام اندیشه و علوم اسلامی برای اثرگذاری در عرصه جهاد علمی و فرهنگی در جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی در حال حاضر با ۴۲ مرکز فعال در دانشگاه‌های سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

نظام تعلیم وتربیت حوزه در سه دوره یکساله تدوین شده است که شامل، دوره عمومی یکساله برای سایر دانشجویان و اعضای هیات علمی علاقه مند به تحصیل معارف اسلامی در سه شاخه جهاد اکبر با موضوع اخلاق اسلامی، رسالت الهی با موضوع تبیین وظایف دانشجوی مؤمن انقلابی و نظام اندیشه اسلامی با محوریت اندیشه اسلام ناب و شناخت جریان معارض می شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر