پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۸۹
|
کد خبر: ۸۸۹
با استقبال مسوولین حوزه معاونت دانشجویی؛

كاروان ورزشی دانشگاه بوعلی سینا با افتخار بازگشت

کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا با كسب ٤ مدال طلا، ٢ مدال نقره، یک مدال برنز، يك مقام ششمي و یک مقام پنجمی با افتخار از المپیاد ورزشی دانشجويان دختر دانشگاه های سراسر کشور به همدان بازگشت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، کاروان ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه بوعلی سینا با كسب ٤ مدال طلا، ٢ مدال نقره، یک مدال برنز، يك مقام ششمي و یک مقام پنجمی با افتخار از المپیاد ورزشی دانشجويان دختر دانشگاه های سراسر کشور به همدان بازگشت.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات که با حضور دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه شیراز برگزار شد، مدال طلای دو ٤٠٠ متر توسط خانم سپيده صارمي، مدال طلا در ۱۵۰۰متر دو و ميداني توسط خانم سمیرا زمانی و مدال طلای تیراندازی نیز توسط مه لقا جامه بزرگ کسب شد.

همچنین کسب مقام سوم تیمی شطرنج و دوم انفرادی توسط خانم رومینا حیدریان نیز از جمله دستاوردهای تیم اعزامی دانشگاه بوعلی سینا به شیراز است.

به گزارش بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه که به نمایندگی از هیات رئیسه دانشگاه در مراسم بازگشت افتخارآمیز و استقبال از دانشجویان اعزامی در تربیت بدنی دانشگاه حاضر شده بود، از تلاش قهرمانان، مربیان و مسوولان کاروان ورزشی دانشجویان در المپیاد شیراز قدردانی کرده و اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی جدید، به منظور تقدیر از مدال آوران عزیز، از همه این دانشجویان پرتلاش تجلیل شایسته بعمل می آید.

دکتر مهرداد عنبریان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه نیز در این مراسم، از همه دست اندرکاران کاروان ورزشی دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی