پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۵۹
|
کد خبر: ۹۴
دکتر غلامی در شرکت بافت سان ملایر

کار تولید و صنعت باید به دست مردم سپرده شود

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در استان همدان به عنوان نماینده رئیس جمهور و هیات دولت حضور یافت و در شرکت بافت سان ملایر گفت: در کشور ما باید کار تولید و صنعت به دست مردم سپرده شود و آنها باید این کار را دست بگیرند، چراکه این کشور و این آب و خاک متعلق به مردم است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری که صبح امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۹۶ در استان همدان به عنوان نماینده رئیس جمهور و هیات دولت حضور یافت، در شرکت بافت سان ملایر گفت:  یاد و خاطره امام راحل و همه شهدا و ایثارگران را گرامی می داریم و برای مقام رهبری و خدمتگزاران به کشور آرزوی سلامتی داریم.
وی ادامه داد: بنده حامل سلام آقای رئیس جمهور و اعضای هیات دولت برای مردم ملایر هستم و امید است تا بتوانیم در دولت تدبیر و امید خدمات شایسته ای به مردم کشور ارائه کنیم.
وزیر علوم خاطرنشان کرد: شرایط کشور شرایط خاصی است و دشمنان این کشور درصدد سنگ اندازی بر سر راه کشور هستند و موانع زیادی را هم ایجاد کرده اند ولی کشور ما با حضور مردم فهیم و انقلابی که همیشه پشتیبان مسوولین بوده اند، توانسته به پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف دست پیدا کند.
دکتر غلامی اظهار کرد: ان شاء الله مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پررنگ و تاثیرگذار خودشان را همانند سال های گذشته به رخ دشمنان این مرز و بوم و انقلاب خواهند رساند و یک بار دیگر حماسه ای بی نظیر را به نمایش می گذارند.
وزیر علوم تاکید کرد: در کشور ما باید کار تولید و صنعت به دست مردم سپرده شود و آنها باید این کار را دست بگیرند، چراکه این کشور و این آب و خاک متعلق به مردم است.
وی در پایان گفت: از استاندار محترم همدان و مسوولین استان همدان تشکر می کنم به خاطر زحمات بی دریغ و شاسیته ای که انجام می دهند تا روند روبه رشدی در کشور اتفاق افتد و البته این اقدامات در کشور کم نظیر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست