پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۶۸
|
کد خبر: ۱۳۰۶
دکتر مهرداد عنبریان، ضمن اعلام برنامه های هفته تربیت بدنی در دانشگاه بوعلی سینا، بیان کرد: تلاش می کنیم که ورزش را در بین دانشجویان عمومی کنیم، به عبارت دیگر بیشترین حجم دانشجویان درگیر ورزش شوند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

دکتر مهرداد عنبریان، مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، به مناسبت روز تربیت بدنی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بسنا اظهار داشت: برای تمام پدیده های اجتماعی روزی در تاریخ ثبت شده است، بدین منظور که یادآور آن پدیده برای افراد باشد و شروع تفکر، برنامه ریزی و حرکت ادامه دار را در پی داشته باشد.

وی افزود: از سال 1383 سازمان تربیت بدنی، روز 26 مهر ماه را، روز تربیت بدنی نامگذاری کرده است و شعار امسال این سازمان برای دانشگاه ها دانشجو، مهر و تندرستی است.

دکتر عنبریان خاطرنشان کرد: هر ساله ما طبق وظیفه سازمانی خود، برنامه هایی برای هفته ای تحت عنوان هفته تربیت بدنی ترتیب می دهیم.

وی اضافه کرد: برنامه های امسال در دانشگاه بوعلی سینا برای هفته تربیت بدنی، از امروز با گروه کوهگرد دختران دانشجو شروع شد و با لیگ فوتبال دانشجویان پسر نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه تشریح کرد: طی هفته آینده مسابقات مختلفی در خوابگاه ها برگزار می شود که تاریخ آنها درطول هفته اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی، مراسم تجلیل از مدال آوران ورزشی دانشگاه است که روز یکشنبه 29 مهر در محل زورخانه دانشگاه برگزار می گردد.

دکتر عنبریان گفت: شروع جشنواره درون دانشگاهی پائیزه در 8 رشته ورزشی بین دانشکده ها و خوابگاه ها، با هدف تشکیل تیم های ورزشی متنوع و پر حجم از دیگر برنامه های پیش رو هفته جاری در دانشگات بوعلی سینا می باشد.

وی افزود: برای اعضای هیأت علمی دانشگاه هم مسابقاتی به صورت همگانی و انفرادی برگزار می گردد.

مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه در پایان تأکید کرد: امیدواریم این برنامه ها تا پایان سال ادامه داشته باشد و تلاش ما این است که ورزش را در بین دانشجویان عمومی کنیم، به عبارت دیگر بیشترین حجم دانشجویان درگیر ورزش شوند.

خبرنگار: مولوی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی