پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۰۵
|
کد خبر: ۸۰۱۲
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ بوعلی‌سینا در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و محکوم کردن جنایات صهیونیستی در حمله به غزه تجمع کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

 

عضو هیأت علمی گروه سیاسی دانشگاه بوعلی‌سینا در این تجمع گفت: آمریکا بزرگترین مدعی آزادی و دموکراسی جهان است که خود را حتی از اروپا جلوتر می‌داند و امروز به بزرگترین حامی اسرائیل به عنوان پادگان نظامی این رژیم جعلی تبدیل شده است.

رضا سلیمانی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر برابر با ۱۵ مهر سال گذشته رخ داد و عملیات وعده صادق که در ۲۵ فرودین سال‌جاری انجام شد، پایه‌های ظلم و زور را به لرزه درآورد.

وی ادامه داد: اسرائیلی که معروف به داشتن ارتش چهارم جهان بود و مدعی داشتن سیستم اطلاعاتی جاسوسی و ضدجاسوسی قوی و شکست‌ناپذیری و داشتن بیش از ۱۰۰ کلاهک اتمی بود و هیچ‌کس جرأت مقابله با او را نداشت، با این دو عملیات صدای لرزش پایه‌هایش به گوش می‌رسد، و این نکته را رسانه‌های صهیونیستی خود بیان می‌کند.


گفتنی است این تجمع دانشگاهیان در حمایت از اقدامات ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در یادواره شهدای گمنام برگزار شد.

 

عکاس: امیرحسین نباتی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر