پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۶۹
|
کد خبر: ۷۱۸۳
اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، نتایج مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۲ در ۲۳ رشته اعلام شد.

مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۳۰ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده گانه کشور شامل دانشگاه‌های علامه طباطبایی، مازندران، تبریز، بوعلی‌سینا، رازی، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، فردوسی مشهد و شهیدچمران برگزار می‌شود.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه نمایند:

۱- آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان بندی درج شده در درگاه مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور برگزار خواهد شد.
۲- ضروری است هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۲ لغایت ۱۴۰۲/۴/۱۶ برای انتخاب شهر محل آزمون و رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را دارند) اقدام نمایند.
۳- شرکت کنندگان در هر یک از رشته‌های» شـیمی»»زیست شناسی»»مهندسی شـیمی»»مهندسی صنایع»»مهندسی مواد و متالورژی»»مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»» مهندسی برق»»مهندسی مکانیک» در صورت علاقه مندی می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته» سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند.
۴- برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی‌شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

برای مشاهده اسامی کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری