پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۱
|
کد خبر: ۷۲۹۷
دبیرکل اجرایی چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با بیان اینکه برگزاری این‌گونه برنامه‌ها توسعه ورزش دانشجویی در کشور را رقم می‌زند، گفت: حضور در این رویداد‌ها افزایش تجربیات ورزشی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان را به همراه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
برگزاری المپیاد‌های ورزشی توسعه ورزش دانشجویی در کشور را رقم می‌زند

به گزارش بسنا، سجاد مومنی در آیین اختتامیه المپیاد دختران افزود: امروزه نیاز به فعالیت‌های جسمانی یکی از نیاز‌های نوظهور است.

وی ادامه داد: در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، ۵۶ نیروی داوطلب، ۶۸۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۵۶ دانشگاه در ۹ رشته ورزشی شرکت دارند.
مومنی با اشاره به اینکه ۲۲ کمیته و ۲۰۰ کادر اجرایی در روند برگزاری این رویداد همکاری دارند، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این دوره از المپیاد در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: حضور در موزه تاریخ طبیعی، حضور در گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، بازدید از غار علیصدر، باغ موزه دفاع مقدس، آرامگاه بوعلی و باباطاهر و برگزاری تعزیه‌خوانی در محل اسکان دانشجویان از جمله این برنامه‌هاست.

مومنی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره، پزشک و پرستار در طول برگزاری المپیاد به دانشجویان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: رونمایی از المان سرو در ورودی اصلی دانشگاه با حضور وزیر از جمله دستاورد‌های این رویداد است.

وی در پایان بیان کرد: ۴ کارگاه با ۴ عنوان سخنرانی علمی برای چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در نظر گرفته و برگزار شد.


گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست