پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۷
|
کد خبر: ۷۳۰۸
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم تصریح کرد:

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر فاخر برگزار شد

دکتر تقی‌زاده گفت: چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، فاخر برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر فاخر برگزار شد

به گزارش بسنا، سیدفردین تقی‌زاده دوشنبه ۱۶ مردادماه در آیین اختتامیه دانشجویان دختران شاهد و ایثارگر اظهار کرد: یکی از بهترین برنامه‌هایی که تاکنون در سطح وزارتخانه شرکت کردیم این دوره از المپیاد بود.

وی ادامه داد: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سطح مطلوب به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

تقی‌زاده اضافه کرد: عوامل اجرایی و مسئولان دانشگاه بوعلی‌سینا از ماه‌ها پیش برای این رویداد برنامه‌ریزی کردند و با جان و دل زحمت کشیدند تا میزبان خوبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور باشند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان یادآور شد: این دوره از المپیاد با حضور ۷۰۰ دانشجو از ۵۶ دانشگاه در ۹ رشته در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از دهم تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست