پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۰۱
|
کد خبر: ۷۵۶۱
مجموعه کتاب‌های راه مهندسی، با هدف توسعه فهم، درک، دانش و بینش دانشجو با صنعت رشته تحصیلی، شناخت اولویت‌ها، نیاز‌ها و خلأ‌های گرایش تحصیلی، در اختیار دانشجویان جدیدالورود قرار می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، با همت بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، مجموعه کتاب‌های راه مهندسی مرتبط با گرایش تحصیلی دانشجویان جدیدالورود با رویکرد مسأله مداری و دغدغه مندی نسبت به مسائل کشور و نیاز‌های جامعه و معرفی رشته‌های زمینه‌ساز صنعت تهیه شده و همراه با این کتب، مجموعه منابع ویدیویی آموزشی هم در راستای معرفی، به تفکیک گرایش در اختیار این دانشجویان قرار می‌گیرد.

هدف از تولید این کتب، توسعه فهم، درک، دانش و بینش دانشجو با صنعت رشته تحصیلی، شناخت اولویت‌ها، نیاز‌ها و خلأ‌های گرایش تحصیلی است.

این کتب، مبادی و پایه ‏های دانش مورد نیاز دانشجو را نسبت به رشته تحصیلی خود به روشنی، از ساده به پیچیده بیان می‌کند و حیرانی و سرگردانی دانشجو را در زمینه مهارت‌افزایی در رشته خود، در همان ابتدای تحصیل برطرف می‌سازد.

بسیج دانشجویی در کنار این درسنامه‌ها، برنامه‌های متنوع علمی دیگری به منظور گذراندن دوران دانشجویی با هدف پرورش روحیه مسؤولیت‌پذیری، انعطاف‌پذیری، سازگاری، همکاری، واقع‌بینی دارد.

برای دریافت این کتب، دانشجویان جدیدالورود می‌توانند به دفتر بسیج دانشجویی واقع در دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی‌سینا مراجعه کنند.

از برنامه‌های دیگر بسیج دانشجویی، برگزاری جلسات و نشست‌هایی با مدیران موفق و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای موفقیت و آموزش دانشجویان برای کسب دستاورد‌های به‌روز دنیا خواهد بود.

همچنین برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، برقراری ارتباط با صنعت از طریق بازدید از صنایع‌های مادر و خُرد و واحد‌های صنعتی و آموزشی در دستور کار این تشکل است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو