پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۹۲
|
کد خبر: ۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۵ دی ۱۴۰۲

دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی‌سینا در زمره دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور معرفی شدند

به گزارش بسنا، نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور، با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شما باید در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشید و با تلاش و پشتکار، سرآمد علمی و فرهنگی شوید؛ گفت: وظیفه شما به عنوان وارثان فرهنگ ایثار و شهادت، نسبت به سایر اقشار جامعه سنگین‌تر است.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های علمی را لازمه اثربخشی در هرجای دنیا، دانست و افزود: وزارت علوم سامانه‌ای را با عنوان «فرهنگ‌نما» راه‌اندازی کرده است که تمام فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در آن ثبت می‌شود؛ به گونه‌ای که دانش‌آموختگان بتوانند هنگام استخدام، علاوه بر ارائه مدرک علمی، کارنامه فرهنگی خود را نیز ارائه دهند.

زلفی گل با تاکید بر اینکه دانشجو باید در انتخاب دانشگاه و اساتید خود دقت نظر داشته باشد، خاطر نشان کرد: دانشجوی نخبه بایستی به دنبال استاد نخبه باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که بستری را ایجاد کنیم تا دانشجو از طریق انتخاب رشته در دفترچه کنکور، با حوزه‌های تخصصی اساتید آشنا شود.

در این برنامه علاوه بر دیگر دانش‌آموختگان، از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی‌سینا، فهیمه ارتقائی دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری، زهرا رستمی دانشجوی رشته تکنولوژی آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد، فاطمه میرزائی دانشجوی رشته روانشناسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد و عرفان عبدالهی دانشجوی رشته روانشناسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد، به عنوان دانش‌آموخته ممتاز وزارت علوم تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست