پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۸۱
|
کد خبر: ۷۸۱۰
در گفتگوی بسنا با مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

جزئیات فرایند جدید صدور مدارک تحصیلی برای دانش‌آموختگان تشریح شد

دکتر اصغر سیف جزئیات فرایند جدید صدور مدارک تحصیلی برای دانش‌آموختگان را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۲

دکتر اصغر سیف مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: دانش‌نامه و گواهی موقت از مهم‌ترین مدارکی هستند که پس از اتمام دوره تحصیل به دانش‌آموخته ارائه می‌شود. در این راستا، دانشگاه بوعلی‌سینا با راه‌اندازی پیش‌خوان خدمت صدور مدارک تحصیلی در سامانه آموزشی گلستان امکان دریافت غیرحضوری مدارک یادشده را برای مراجعین مهیا نموده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص پیش‌خوان غیرحضوری صدور مدرک تحصیلی، ارسال هوشمند ایمیل‌های متعدد به متقاضی در طول مدت انجام فرایند صدور مدرک تحصیلی می‌باشد.

سیف افزود: متقاضی پس از ثبت و ارسال درخواست خود در این پیش‌خوان، از طريق پست الکترونیک یا ایمیلی که قبلا اعلام کرده، در جریان تمامی مراحل انجام صدور مدرک تحصیلی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هراقدامی که برای صدور مدرک تحصیلی توسط کارشناس مربوطه صورت می‌گیرد، بلافاصله از طریق ایمیل به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود، به طوری که تا پایان گردش کار، به طور متوسط ۱۴ ایمیل برای متقاضی ارسال می‌گردد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا اضافه کرد: آخرین ایمیل، روز تحویل و ارسال مدرک به اداره پست را به متقاضی اطلاع خواهد داد.

وی گفت: علاوه بر ارسال ایمیل‌های اطلاع‌رسانی، متقاضی می‌تواند تمام مراحل گردش کار را در سامانه آموزشی گلستان نیز مشاهده کند.

دکتر سیف بیان داشت: براین اساس، حذف مکاتبات فیزیکی با هدف افزایش سرعت، دقت، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌ها، بهینه‌سازی مدیریت منابع در دانشگاه و همچنین تکریم مراجعین و شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها از مزیت‌های رویکرد جدید در صدور مدارک تحصیلی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست