پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۳۶
|
کد خبر: ۷۹۱۸
توسط مدیریت خدمات امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد

مدیریت خدمات امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا جزئیات حذف و اضافه نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ بر اساس نیمسال ورود آغاز خواهد شد؛ لذا لازم است دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی در صورت نیاز به ترمیم انتخاب واحد خود طبق برنامه زمانی مشخص شده در تقویم آموزشی نسبت به ترمیم انتخاب واحد اقدام نمایند.

** زمان‌بندی حذف و اضافه نیم‌سال جدید به شرح زیر است:

- ورودی‌های ۱۳۹۹ و ماقبل: ۴ تا ۵ اسفند
- ورودی‌های ۱۴۰۰: ۵ تا ۶ اسفند
- ورودی‌های ۱۴۰۱: ۶ تا ۷ اسفند
- ورودی‌های ۱۴۰۲ و دانشجویان مهمان و در شرف انتقال: ۷ تا ۸ اسفند
- کلیه ورودی‌ها: ۸ تا ۱۰ اسفند

در این خصوص موارد زیر مدنظر قرار گیرد:

۱- برای مشاهده روز و ساعت شروع حذف و اضافه خود از گزارش ۵۹ و جهت مشاهده دروس ارائه شده از گزارش ۲۱۲ در سامانه گلستان استفاده فرمایید.

۲- مطابق روال سال‌های گذشته ساعت شروع حذف و اضافه از ساعت ۱۸ می‌باشد.

۳- صرفا دانشجویانی که مرحله ثبت نام شرکت نموده و وضعیت تحصیلی ایشان درحال ثبت نام می‌باشند مجاز به ترمیم انتخاب واحد خود می‌باشند.

۴- دانشجویان کارشناسی و کاردانی صرفا مجاز به اضافه و حذف نمودن دو درس، دانشجویان کارشناسی ارشد مجاز به حذف نمودن و اضافه نمودن یک درس و دانشجویان مقطع دکتری مجاز به انجام حذف و اضافه نمی‌باشند.

۵- دانشجویانی که تاکنون نسبت به انتخاب واحد خود به هر دلیل اقدام ننموده اند (وضعیت تحصیلی ایشان ثبت نام نکرده می‌باشد) صرفا مجاز به انجام ثبت نام با تاخیر تا سقف ۱۵ واحد و با پرداخت جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌باشند.

۶- دانشجویانی که از نیمسال‌های گذشته بدهی دارند لازم است نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان ثبت انتخاب واحد با تاخیر یا حذف و اضافه را نخواهند داشت.

۷- براساس مصوبات هیأت امناء دانشگاه شهریه نیمسال آخر دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در نیمسال جاری قصد دفاع از پایان نامه یا رساله خود را دارند به صورت روزشمار تا تاریخ دفاع دانشجو محاسبه می‌گردد لذا شهریه این دانشجویان در سیستم به صورت علی الحساب ثبت می‌باشد و تا زمان تسویه حساب و نهایی شدن شهریه نیاز به پرداخت شهریه نمی‌باشد.

۸- مهلت انتخاب واحد با تاخیر و حذف و اضافه نیمسال تمدید نخواهد شد و دانشجویانی که اقدام به انتخاب واحد نمی‌نمایند لازم است نسبت به ثبت درخواست مرخصی خود اقدام نمایند در غیر این صورت وضعیت تحصیلی ایشان به انصراف از تحصیل تغییر خواهد نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش