پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۹
|
کد خبر: ۷۹۸۰
بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا در محکومیت جنایات تروریستی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
امام خمینی (ره) پس از استقرار جمهوری اسلامی و در سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و روز اعلام برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نامید و زمانی نگذشت که این روز در تمام کشور‌های اسلامی و بلکه در میان همه آزادگان جهان به روز دادخواهی ملت مظلوم فلسطین از رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی مبدل گشت. اما امسال روز قدس با جنایات بی سابقه این رژیم کودک کش همزمان شده است. کشتار غیرنظامیان و مردم مظلوم و بی دفاع، کشتار زنان و کودکان بی‌گناه، تهاجم وحشیانه به بیمارستان‌ها و مدارس، هتک حرمت بانوان فلسطینی و سایر جنایاتی که زبان از بیان برخی از آن‌ها شرم دارد، تنها بخش کوچکی از جنایات چند ماهه اخیر صهیونیست‌ها در باریکه غزه بر علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم بی دفاع غزه است؛ اما این درد زمانی تاسف‌بارتر می‌شود که بسیاری از کشور‌های اسلامی نه تنها در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند؛ بلکه بعضاً خبر همکاری برخی دولت‌های عربی و اسلامی با صهیونیست‌ها، دل مسلمانان و مردم غزه را به درد آورده است. اما این رژیم سفاک با این جنایات عمر کوتاه خود را کوتاه‌تر می‌کند و این از سنت‌های الهی است که حکومت‌ها با ظلم و خونریزی، تنها روند نابودی و اضمحلال خود را نزدیک می‌کنند: «المُلکَ یَبقَی مَعَ الکُفرِ وَ لا یَبقَی مَعَ الظُّلمِ». اِن‌شاءالله و به فضل الهی و به همت مجاهدان مسلمان فلسطینی و جوانان مجاهد کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت، نسل فعلی مسلمانان، شاهد نابودی این غده سرطانی باشند.


در سالروز شهادت امیر مومنین و پیشوای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، رژیم کودک‌کش اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله موشکی کرده و سردار زاهدی و همرزمان گرامی ایشان را به شهادت رساند. ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بندگان برگزیده خداوند به مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، خانواده‌های معظم و همرزمان آنان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، این حمله تروریستی را محکوم می‌داریم و نابودی استکبار جهانی را از خداوند منان خواستاریم. به لطف خداوند تبارک و تعالی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مردان دلاور کشور عزیزمان رژیم صهیونیستی را از جنایتی که انجام داده پشیمان خواهند نمود.


کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز و با توجه به جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین، از جامعه دانشگاهی کشور و استان همدان به ویژه از دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارکنان دانشگاه دانشگاه بوعلی‌سینا دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و از سر تکلیف اسلامی و انسانی خود، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب، حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات صهیونیست‌ها اعلام دارند تا مرهمی باشد بر آلام و مصائب ملت مظلوم فلسطین. خداوند بزرگ را با تضرع و از سرخلوص می‌خوانیم تا با تعجیل در ظهور آخرین ذخیره الهی، بساط ظلم و ستم و فساد و انحراف را از این جهان برچیند.


کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۲۲ رمضان المبارک

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه