پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۲۰
|
کد خبر: ۱۳۹۷
در اطلاعیه شماره 11 انتخابات انجمن های علمی دانشجویی؛

لیست نهایی منتخبین انتخابات انجمن های علمی دانشجویی 1397 اعلام شد

لیست نهایی منتخبین انتخابات انجمن های علمی دانشجویی 1397، در اطلاعیه شماره 11 انتخابات انجمن های علمی دانشجویی اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، پس از پایان مهلت اعتراض به روند برگزاری انتخابات انجمن های علمی دانشجویی از سوی کاندیداها و با توجه به اینکه هیچ اعتراضی از سوی این عزیزان ثبت نگردید، بنابراین لیست نهایی منتخبین انتخابات انجمن های علمی دانشجویی در سال 1397 اعلام شد.

لیست منتخبین نهایی انجمن های علمی دانشجویی

همچنین لیست انجمن های علمی دانشجویی که تعداد کاندیداهای آن ها 5 نفر بوده است و بدون انتخابات فعالیت آن ها آغاز خواهد شد نیز منتشر شد.

انجمن های علمی دانشجویی که تعداد کاندیداهای آن ها کمتر از 5 نفر می باشد

لازم به ذکر است انجمن های علمی دانشجویی از روز شنبه 12 آبان لغایت شنبه 19 آبان 1397 فرصت انتخاب و معرفی دبیر به واحد انجمن های علمی دانشجویی را دارند.

شرایط و ضوابط انتخاب دبیر انجمن های علمی، روز شنبه 12 آبان ماه از طریق وب سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به آدرس farhangi.basu.ac.ir اعلام خواهد شد و فرم صورت جلسه انتخاب و معرفی دبیر نیز در همین سایت بارگزاری خواهد شد.

شایان ذکر است که در مورد انجمن های علمی دانشجویی که تعداد کاندیداهای آن ها کمتر از 5 نفر می باشد کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی دانمشجویی در جلسه هفته آینده تصمیم گیری خواهد نمود.

خبرنگار: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست