پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۴۹
|
کد خبر: ۱۵۲۱
حجت الاسلام و المسلمین بیاتی در همایش "روییدن و شکفتن" ویژه دانشجویان دختر ورودی های 97، بیان داشت: انسان بايد در مقابل نياز و تمايلات خود، خويشتن دارى را در پیش گیرد و لازمه يك ازدواج موفق، خويشتن دارى قبل از ازدواج است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت الاسلام و المسلمین بیاتی در همایش "روییدن و شکفتن" ویژه دانشجویان دختر ورودی های 97، که با 2 موضوع "مدیریت روابط قبل از ازدواج" و "مدیریت بروز اجتماعی" و به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در سالن اجتماعات شهید چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، گفت: خداوند زن و مرد را مانند پازلى مكمل هم طراحى كرده و احساس نياز را براى اين شكل گيرى ارتباط در وجود آن ها قرار داده است.

وی بیان داشت: انسان بايد در مقابل نياز و تمايلات خود، خويشتن دارى را درپیش گیرد و لازمه يك ازدواج موفق، خويشتن دارى قبل از ازدواج است.

بیاتی در ادامه خاطرنشان كرد: خداوند زن و مرد را مانند پازلى مكمل هم طراحى كرده و احساس نياز را براى اين شكل گيرى ارتباط در وجود آن ها قرار داده است؛ همچنين وجود اين رابطه عاطفى علاوه بر اين كه باعث مستحكم شدن زندگى مشترك آنان مى شود از پاداش اخروى زيادى نیز برخودار است.

این کارشناس مذهبی در ادامه كتابى تحت عنوان "دختران به عفاف روى مى آورند" نوشته وندى شليت و نانسى رموس و ترجمه سمانه مدنى را معرفى كرد و هدف از برگزارى اين جلسه را شناسایى و درك از فضيلت خود دانست.

وی در پایان اصل كمال خويشتن دارى را غلبه بر تمايلات خود عنوان كرد.

خبرنگار: احمدلی

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر