پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۱۵
|
کد خبر: ۱۶۲۱
به منظور افزایش مشارکت دانشجویان؛

آیین نامه های فرهنگی دانشجویان را بازنگری می کنیم

دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از بازنگری آیین نامه های فرهنگی در راستای تسهیل فعالیت فرهنگی و افزایش مشارکت دانشجویان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بازنگری آیین نامه های فرهنگی دانشجویی گفت: با توجه به تغییرات فرهنگی، اجتماعی و تحولات فرهنگی که در دانشگاه ها با آن روبرو هستیم، بازنگری آیین نامه های فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه آیین نامه یک بستر و ابزار است که فعالیت فرهنگی دانشجویان را تسهیل می کند، ادامه داد: برای اینکه مشارکت دانشجویان را در برنامه های فرهنگی و اجتماعی افزایش و حضور آنها را تسهیل کنیم، ضرورت داشت که آیین نامه های فرهنگی را بازنگری کنیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: آیین نامه انجمن های علمی دانشجویان بازنگری شده و مهرماه ۹۶ ابلاغ شده است، آیین نامه نشریات دانشجویی نیز توسط یک گروه خبره که نسبت به مسایل حقوقی آشنا هستند و از فضای دانشگاه نیز شناخت دارند و با مشارکت نمایندگان دانشجویان در حال بازنگری است و امیدواریم که این بازنگری ها سمت و سویی داشته باشد که ما به آیین نامه ای برسیم که حضور دانشجویان را تسهیل کرده و مشارکت آنها را افزایش دهد.

وی ادامه داد: آیین نامه تشکل های دانشجویی نیز چون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است در صورتی که نظرات و پیشنهادی درخصوص این آیین نامه باشد، به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می کنیم و آنها باید ورود پیدا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست