پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۳۱
|
کد خبر: ۱۶۷۴
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه های گردشگری بسیاری در حال اجرا است و در طول سال های اخیر، مسؤولین موفق شده اند زیرساخت های گردشگری را افزایش بدهند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، دکتر حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها، که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد، گفت: استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی از وضعیت فوق العاده ای برخوردار است؛ امروزه موقعیت جغرافیایی همدان به دلیل نقشه راه و نقشه توسعه، وضعیت بی بدیلی دارد و راه آهن همدان - تهران تا قصرشیرین، همدان - سنندج تا مرز بازرگان و راه آهن زنجان – سنقر - ملایر تا جنوب نشان دهنده این است که همه کشور را از لحاظ ریلی به هم متصل می کند.

وی ادامه داد: پروژه های گردشگری بسیاری در حال اجرا است و در طول سال های اخیر، مسؤولین موفق شده اند زیرساخت های گردشگری را افزایش بدهند.

حاجی بابایی عنوان کرد: بایدها و نباید های کلان شهرها باید به بحث گذاشته شود و مجلس شورای اسلامی و دولت، هردو برای نجات کلانشهرها و جمعیت های متراکم آنها، یاری رسانند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارمندان شهرداری به دلایل گوناگون مظلومند؛ با توجه به اینکه مجلس اقداماتی در برنامه ششم انجام داد، باید فکراساسی برای کمک به مجلس کرد تا وضعیت شهرداری ها و کارمندانش بهبود یابد.

وی در پایان گفت: در شهرداری و شورای شهر همدان هیچ اختلافی وجود ندارد و شهرداری ها، شوراها و کارمندان به صورت یکپارچه به توسعه فکر می کنند و به سمت توسعه پایدار حرکت می کنند.

خبرنگار: حامدی 
عکاس: امامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی