پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۳۱
|
کد خبر: ۳۳۹۴
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه در مراسم "تجلیل از دانشجویان افتخارآفرین پژوهشی و ورزشی" گفت: مشکل‌ترین مشکل در جامعه ورزشی، کار تیمی است که بیشترین پیامد را به همراه دارد چرا که کار گروهی است و همه گروه باید به خوبی مسئولیت گروهی را به انجام برسانند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه در مراسم "تجلیل از دانشجویان افتخارآفرین پژوهشی و ورزشی" که در زورخانه پوریای ولی برگزار شد، گفت: توجه به مسائل پیشرفت جامعه، اهمیت دارد؛ یکی از آن مسائل توجه به فرهنگ جامعه است که می‌تواند باعث پیشرفت عوامل مختلفی از جمله عملکرد دانشجویان در جامعه باشد. وقتی درباره  عملکرد ورزشی کشور دیگری حرف می‌زنیم، فرهنگ است که تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مشکل‌ترین مشکل در جامعه ورزشی، کار تیمی است که بیشترین پیامد را به همراه دارد چرا که کار گروهی است و همه گروه باید به خوبی مسئولیت گروهی را به انجام برسانند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه خاطرنشان کرد: باید ارتباط فرهنگ و تربیت بدنی را یافت؛ باید به مشکلات فرهنگی و اخلاقی توجه داشت.

وی در مقایسه وضعیت نفت و فرهنگ ابراز کرد: اگر شما مقداری نفت بفروشید پول‌دار می‌شوید اما فرهنگ چیزی است که باید پیشرفت و ارتقا پیدا کند.

دکتر حسن علی عربی در انتها از تمام اساتید خواهش کرد که بر تاثیر ورزش و فرهنگ و بلعکس توجه کنند و آن را مورد بررسی قرار دهند.

خبرنگار: میمنت آبادی
عکس: رستمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست