پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۷۱
|
کد خبر: ۴۱۷۰
همایش ملی چالش‌های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی به صورت آنلاین، به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا و با همکاری معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، همایش ملی چالش‌های یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با حضور دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، دکتر علی خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم به صورت آنلاین از صفحه اینستاگرام پایگاه خبری دانشگاه بوعلی‌سینا و از طریق برنامه اسکای‌روم برگزار و پخش شد‌.

در ابتدای این همایش دکتر یعقوب محمدی‌فر در رابطه با آموزش مجازی صحبت کرد و برخی از مشکلات آن را برشمرد.

پس از آن دکتر علی خاکی‌صدیق گزارش‌هایی در رابطه با آموزش مجازی ارائه کرد و نحوه برخورد دانشگاه‌ها با آموزش مجازی را بیان نمود. همچنین پیرامون لزوم برنامه‌ریزی در بحث امتحان و تولید محتوا برای ترم آینده سخنرانی کرد.

دکتر آهنچیان نیز در ادامه در رابطه با مقاله‌های رسیده به همایش، گزارش مختصری ارائه داد.

در ادامه این همایش، دکتر مهرمحمدی، دکتر عزیزی، دکتر نوروزی و دکتر حاتمی از اساتید علوم تربیتی دانشگاه‌های مختلف به عنوان سخنران کلیدی، پیرامون محورهای همایش سخنرانی کردند.

در جریان این همایش همچنین در شش نشست علمی موازی، شرکت‌کنندگان مقالات علمی خود را ارائه کردند.

این همایش با هدف بیان چالش‌های آموزش مجازی و بررسی این چالش‌ها با حضور متخصصین حوزه آموزش عالی و ارائه راهکار برگزار شد.

لازم به ذکر است که دانشجویان می‌توانند نقطه نظرات خود را پیرامون آموزش الکترونیک با ادمین‌های کانال بسنا به آدرس @scojob در میان بگذارند.

خبرنگار: میرزایی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست