پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۴۸
|
کد خبر: ۵۳۴۰
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تصویب طرح تشویقی برای دانش آموختگان بدهکار به صندوق خبر داد و گفت: جزئیات طرح طی روزهای آینده اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از مهر، ناصر مطیعی با اشاره به طرح تشویقی برای دانش آموختگان بدهکار به صندوق گفت: این طرح توسط هیأت امنای صندوق به تصویب رسیده و بند‌های مختلفی در این طرح مصوب شده است.

وی ادامه داد: مصوبات این طرح بیشتر در مورد دانش آموختگانی است که قسط‌های معوق داشته و به دلیل عدم پرداخت به موقع، براساس مقررات صندوق باید اقساط خود را یک جا پرداخت کنند، برای این دانش آموختگان در دو الی سه گروه، مشوق‌ها، تخفیف‌ها و بخشودگی‌هایی پیش بینی شده است که جزئیات آن طی روز‌های آینده به اطلاع تمامی دانش آموختگان خواهد رسید.

مطیعی با اشاره به افزایش ۲ برابری وام تحصیلی دانشجویان متأهل، افزود: مصوبه دیگر هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان در خصوص دانشجویان متأهل بود که بر این اساس، وام تحصیلی دانشجویان متأهل ۲ برابر دانشجویان مجرد تصویب شد که این مصوبه نیز از مهر ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید گفت: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها به نحوه پیشرفت برنامه واکسیناسیون دانشجویان و دانشگاهیان بستگی دارد.

وی ادامه داد: چگونگی حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها و اینکه چه گروه‌هایی از دانشجویان حضوری و چه گروه‌هایی مجازی خواهند بود بستگی به پیشرفت واکسیناسیون و برنامه ستاد ملی کرونا دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو