پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۰
|
کد خبر: ۷۸۴۷
با حضور رؤسا و نمایندگانی از دانشگاه‌های دولتی، سیزدهمین نشست هیأت نظارت و ارزیابی کیفیت عتف استانی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، سیزدهمین نشست از دور ششم هیأت نظارت وارزیابی تضمین کیفیت عتف استانی همدان، با موضوع (تحلیل و بررسی وضعیت دانشگاه‌ها دولتی) در سالن جلسات فجر دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار گردید.

این جلسه که با هدف بهبود وضعیت آموزش عالی دانشگاه‌های ملایر، علوم قرآنی ملایر، صنعتی همدان، سیدجمال الدین اسدآبادی، و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان با حضور رؤسا و نمایندگانی از دانشگاه‌های دولتی تشکیل گردید، به بررسی آمایش گونه‌ای از این دانشگاه‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، در مجموع ۴۱۸ رشته و گرایش و مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دولتی استان همدان تعداد ۲۰۶۴۸ دانشجو پسر و دختر در حال تحصیل می‌باشند و همچنین تعداد ۷۵۴ عضو هیات علمی، مربی، استادیار، دانشیار، استاد مشغول به فعالیت و تدریس می‌باشند.

در پایات اعضای هیأت نظارت نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌های دانشگاه‌های فوق الذکر را مورد بحث و بررسی قرار داده و پیشنهاداتی جهت برطرف شدن مسائل آموزش عالی استان در دانشگاه‌های دولتی ارائه نمودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه