پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۳۸
|
کد خبر: ۱۱۸۷
دکتر محمدجواد دکامی در گفتگوی اختصاصی با بسنا از راه اندازی رستوران زیتون با مدیریت جدید خبر داد و خطاب به دانشجویان گفت: از همه دانشجویان گرامی دانشگاه خواهشمندیم تا در مقام یک دانشجو، نقاط قوت و نقاط ضعف حوزه دانشجویی ببینند و با ارائه نظرات سازنده خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسؤولین و کارشناسان این حوزه، ما را در ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به دانشجویان یاری کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷

دکتر محمدجواد دکامی مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، پیرامون رستوران زیتون اظهار داشت: رستوران زیتون از مدت ها پیش فعالیت می کند که در دوره های مختلف، شرکت ها ی خصوصی، در قالب مناقصه، اداره این رستوران را به عهده می گرفتند.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقاء کیفیت و رفاه حال عموم دانشجویان، بنا شد تا پس از طی مراحل قانونی رایج و پس از بررسی سابقه کار شرکت های متقاضی، شرکت خصوصی آشکده عبدی اداره این رستوران را برعهده بگیرد.

دکتر دکامی خاطرنشان کرد: به جهات دوری از مضرات فست فود و لزوم ارائه غذاهای سنتی و خانگی به دانشجویان، این شرکت کار خود را از روز دوشنبه 9 مهر، با ارئه 12 نوع آش و غذای سنتی آغاز می کند و در روزهای تعطیل نیز فعال می باشد، که پیش بینی می شود با استقبال دانشجویان مواجه گردد.

وی ادامه داد: در صورت استقبال حداکثری دانشجویان از بعضی از این 12 نوع غذای ارائه شده در رستوران زیتون، غذاهای سنتی مورد استقبال دانشجویان، در صورت تأمین امکانات لازم و در آینده ای نزدیک، در منویی جداگانه و به صورت آزادفروش در رستوران مرکزی دانشگاه به دانشجویان گرامی ارائه می شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همچنین با توجه به مشکلات پیش آمده در ایجاد صف طولانی دریافت فیش غذا برای روز شنبه 7 مهر، تشریح کرد: با وجود تلاش های حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای صدور و تحویل کارت های دانشجویی به دانشجویان، این امر به طور کامل محقق نشد و متاسفانه در روز شنبه 7 مهر، شاهد مراجعه شمار زیادی از دانشجویان برای دریافت فیش غذا بودیم که البته با حضور شخص معاون دانشجویی دانشگاه و بنده به عنوان مدیر امور دانشجویی، چند باجه به باجه های موجود اضافه شده و سعی کردیم تا در کمترین زمان ممکن دانشجویان فیش های غذای خود را نه تنها برای روز شنبه، بلکه برای هفته جاری نیز دریافت کنند.

وی ضمن غذرخواهی از دانشجویان گرامی بابت رخ دادن این موضوع، بیان کرد: در روزهای اولیه سال تحصیلی جدید در همه دانشگاه های کشور معمولا به خاطر ورود تعداد زیادی از دانشجویان جدیدالورود و عدم پیش بینی لازم به خاطر نداشتن رزرو غذا توسط این دسته از دانشجویان، طبیعتا موارد این چنینی پیشامد می کند، که البته تمام تلاش ما در حوزه تغذیه جلوگیری از این گونه موضوعات است و طبق قاعده زمانیکه کارت های دانشجویی برای همه دانشجویان جدیدالورود صادر شود و آنها نیز مانند سایر دانشجویان بتوانند از طریق سامانه تغذیه غذای خود را رزرو کنند، پیش بینی غذای هروعده به صورت دقیق تری صورت می پذیرد.

دکامی همچنین با توجه به روال سال های گذشته، به منظور رفاه حال دانشجویان و توزیع فراوانی تعداد غذاهای رزرو شده، خبر داد: سلف غذاخوری دانشکده هنرومعماری از روز شنبه ۷ مهر آغاز به کار کرده است و همچنین سلف غذاخوری دانشکده علوم پایه نیز از ابتدای هفته آینده کار خود را شروع می کند و دانشجویان می توانند در هرکدام از این سلف ها که مایل بودند، وعده های غذایی خود را رزرو کنند.

وی اظهار کرد: به منظور ارتقاء کیفیت و تسریع در امر طبخ غذا، در سال تحصیلی جدید، تهیه اقلام مورد نیاز و طبخ غذا به صورت همزمان توسط شرکت مرمر برای سلف مرکزی و علوم پایه و شرکت شال برای سلف هنرومعماری صورت می پذیرد و اداره تغذیه دانشگاه صرفا بر کیفیت طبخ و ارائه غذا در وعده های مختلف به دانشجویان نظارت می کند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه همچنین خطاب به دانشجویان دانشگاه گفت: از همه دانشجویان گرامی دانشگاه خواهشمندیم تا در مقام یک دانشجو، نقاط قوت و نقاط ضعف حوزه دانشجویی ببینند و با ارائه نظرات سازنده خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسؤولین و کارشناسان این حوزه، ما را در ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به دانشجویان یاری کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال بیش از ظرفیت دانشجویان غیربومی از دانشگاه بوعلی سینا و محدودیت ظرفیت سراهای دانشجویی دانشگاه، در سال تحصیلی جدید ناگزیر به افزایش ظرفیت بعضی از اتاق ها در خوابگاه های دانشجویی شدیم، که ضمن عذرخواهی از دانشجویان گرامی، درصددیم تا با هماهنگی مسؤولین ذی ربط در دانشگاه و وزارت علوم بتوانیم این موضوع را که خارج از اراده دانشگاه نیز بوده است، در سال های آینده مدیریت کنیم.

دکامی در پایان با اشاره به نارسایی آب در طبقات فوقانی خوابگاه بعثت، گفت: با پیگیری های که صورت گرفته است، امیدواریم به زودی این مشکل حل شود و دانشجویان با مشکل آب در خوابگاه بعثت مواجه نباشند.

خبرنگار: محمدی

عکس: حسنی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست