پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۸۹
|
کد خبر: ۱۲۴۶
بنابر اعلام فدراسیون سرآمدان علمی؛

دکتر داوود نعمت اللهی یکی از 50 سرآمد علمی اول کشور شد

بنابر اعلام فدراسیون سرآمدان علمی، دکتر داوود نعمت اللهی استاد تمام شیمی دانشگاه بوعلی سینا در گرایش الکتروشیمی به عنوان یکی از سرآمدان علمی کشور معرفی شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا،دکتر داوود نعمت اللهی استاد تمام شیمی دانشگاه بوعلی سینا در گرایش الکتروشیمی به عنوان یکی از 50 نفر اول از 70 نفر سرآمدان علمی کشور در سال 97 معرفی شد.

فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریتمعاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد 70 نفر از محققان کشور را در سال 1397 به عنوان سرآمد علمی انتخاب و به آنها حمایت‌هایی را تخصیص می‌دهد.

بر اساس قوانین فدراسیون سرآمدان علمی برای 50 نفر اول، پژوهانه از مبلغ 250 تا 500 میلیون ریال، گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مبلغ 50 میلیون ریال و همکاری یک محقق پسادکتری که فارغ التحصیل دکتری داخل کشور و دارای شرایط خاص فدراسیون شامل چاپ مقاله در نشریات برتر یا نشریات دارای ضریب تأثیر بالاتر از 5 باشد، در نظر گرفته است.

همچنین برای 20 نفر دوم گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به مبلغ 50 میلیون ریال و همکاری یک محقق پسادکتری که فارغ التحصیل دکتری داخل کشور و دارای شرایط خاص فدراسیون شامل چاپ مقاله در نشریات برتر یا نشریات دارای ضریب تأثیر بالاتر از 5 باشد در نظر گرفته است.

خبرنگار: معتمد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست