پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۰۱
|
کد خبر: ۱۰۹۳
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر محمدرضا شیدائی را به سمت «سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه» منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر محمدرضا شیدائی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه منصوب می شوید.

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیأت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر محمدرضا شیدائی متولد سال ۱۳۴۵ در شهرستان خوی، دانش آموخته کارشناسی مهندس عمران از دانشگاه تهران و دانش آموخته مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی سازه دانشگاه تبریز است.

وی استاد تمام رشته مهندسی عمران–سازه دانشگاه ارومیه است و تاکنون راهنمایی، مشاوره و داوری بیش از ۴۰ عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته و بیش از ۸۰ عنوان مقاله علمی–پژوهشی،ISIو همایش در مجلات معتبر داخل و خارج کشور به چاپ رسانده است.

دکتر شیدائی تاکنون عضویت کمیته علمی بیش از ۱۰ همایش ملی و بین المللی را عهده دار بوده است.

عضویت در انجمن سازه های فضاکار ایران، عضویت در انجمن سازه های فولادی ایران و نیز عضویت در کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی از دیگر سوابق وی است.

از سوابق اجرائی دکتر شیدایی می توان به معاونت آموزشی و مدیریت گروه عمران دانشکده فنی دانشگاه ارومیه و نیز معاونت آموزشی دانشکده معماری، شهرسازی و هنر دانشگاه ارومیه اشاره کرد. وی عضو هیات ممیزه و عضو کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارومیه بوده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکترجعفر عبدالهی شریف، رئیس سابق دانشگاه صنعتی ارومیه در زمان تصدی ریاست این دانشگاه قدردانی کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه