پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۹۵
|
کد خبر: ۱۸۸۴
رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن، در گفتگو با بسنا، از آغاز به کار نظام پیشنهادات در این دانشکده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۷

دکتر کریم نادری مهدیی رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن در گفتگو با خبرنگار بسنا، ضمن اعلام این خبر افزود: مشارکت و بهره گيري از خرد جمعي، موجب بهبود مستمر و افزایش کارایی خواهد شد. لذا نظام پیشنهادها به عنوان يک نظام مطلوب و کارآمد، هم از لحاظ نظري و هم در عمل، كارآيي و اثربخشي خود را درجهت تعالی سازمان ها در بسياري از کشورهاي جهان، از جمله ایران، به اثبات رسانده و در قوانين و بخشنامه هاي مختلف دولت نيز مورد عنایت و تاييد قرار گرفته است.

وی یادآور شد: به عنوان نمونه در ماده 20 قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرایی مکلفند به منظور ایجاد انگیزه، افزایش کارآیی و بهره‌مندی از فکر و اندیشه و خلاقیت کارمندان ذی ربط خود، سازوکار مناسب برای جلب مشارکت کارمندان و دریافت پیشنهادها و اثرگذاری‌ آن در تصمیم‌گیری‌ها را فراهم آورند.

دکتر نادری خاطرنشان کرد: بر همین اساس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن دانشگاه بوعلی سینا از دی ماه سال 97 طرحی را آغاز کرده است که به موجب آن، اساتید، دانشجویان و کارمندان محترم می توانند پیشنهادات خود در کلیه حوزه ها مربوط به دانشکده، اعم از آموزشی، فرهنگی، رفاهی و صنفی را به دبیرخانه نظام پیشنهادات ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی دوره ای، پیشنهادهای عملی براساس شرایط و اقتضائات دانشکده اجرایی خواهد شد و همچنین از صاحبان پیشنهادات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن گفت: لازم به ذکر است مسؤول این طرح در دانشکده، دکتر رهبر از همکاران جدید الاستخدام هستند که در این حوزه، علاقه، تخصص و مسؤولیت پذیری ویژه ای دارند و جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

خبرنگار: اسدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست