پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۵۷
|
کد خبر: ۳۸۶۵
رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

مشمولان خدمت وظیفه عمومی مشکلی برای شرکت در کنکور ندارند

رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط قانونی ادامه تحصیل آنان بلامانع است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهارکرد: کلیه مشمولانی که از مقطع دیپلم و بالاتر از مدارس یا دانشگاه ها در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹فارغ التحصیل شده‌اند، می‌توانند در آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن و دارا بودن شرایط لازم از مهر ماه در دانشگاه تحصیل کنند.

سردارمهری بیان کرد: با توجه به اینکه آزمون های سراسری امسال با تعویق مواجه شده است، مشمولان و خانواده‌های آنان هیچ گونه دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند زیرا در صورت قبولی این عزیزان و پذیرفته شدن آنان در دانشگاه‌ها با احراز شرایط قانونی لازم، ادامه تحصیل آنان بلامانع است.این مشمولان حتی در صورت اعزام به خدمت نیز برابر ضوابط مجاز به ترخیص از خدمت و تحصیل می‌باشند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی گفت: سربازان وظیفه غیر غایب نیز که هم اکنون در حال خدمت هستند می‌توانند در آزمون‌های سراسری شرکت نموده و درصورت قبولی و احراز شرایط لازم برای ادامه تحصیل درمقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش