پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۲
|
کد خبر: ۵۴۵
دکتر حسن ساریخانی در افتتاحیه دهه سرآمدی آموزش؛

آموزش و تربیت دانشجویان، با هدف پیشرفت جامعه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه های دولتی با هدف پیشرفت جامعه باید به گونه ای کارآمد تحت آموزش و تربیت قرار گیرند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، در مراسم افتتاحیه دهه سرآمدی آموزش، با ذکر اینکه از جمعیت کل دانشجویان شاغل به تحصیل تنها 15 درصد مربوط به دانشگاه های دولتی است، خاطرنشان کرد: نقش و ارزش همین 15 درصد در پیشرفت جامعه بسیار بیش از این مقدار است و لذا دانشجویان دانشگاه های دولتی باید به گونه ای کارآمد تحت آموزش و تربیت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در این دهه برنامه های ویژه ای در دانشگاه برگزار خواهد شد، عناوین هریک از روزهای سوم تا دوازدهم اردیبهشت ماه را چنین اعلام نمود:

3 اردیبهشت: دانشگاه بدون مرز، آموزش و تبادلات علمی بومی، منطقه ای، ملی و بین المللی
4 اردیبهشت: شیوه های نوین آموزش
5 اردیبهشت: آموزش مهارت های پژوهش
6 اردیبهشت: ارتقای سطح استانداردهای آموزشی
7 اردیبهشت: تعالی حرفه ای استادان و دانشجویان
8 اردیبهشت: آموزش، مهارت آموزی، مهارت آفرینی و کارآفرینی
9 اردیبهشت: پشتیبانان آموزشی
10 اردیبهشت: ارزشیابی برنامه های آموزشی
11 اردیبهشت: اخلاق آموزشی
12 اردیبهشت: تجربه و ارتقای کیفی آموزش و تجلیل از مقام علم و معلم
دکتر ساریخانی همچنین از برگزاری دو کارگاه آموزشی برای اساتید دانشگاه با عناوین کارگاه نگارش طرح درس در راستای بهبود روش های تدریس و نیز کارگاه استانداردسازی سؤالات آزمون های مختلف دانشگاه، در روز پنج شنبه خبر داد.

وی افزود: گروه های آموزشی مختلف در برنامه ریزی آینده دانشگاه و تشخیص لزوم وجود هرکدام از رشته های آموزشی که برای جامعه کارآمد باشد، نقش مؤثری دارند و در همین راستا از همکاران دانشگاهی دعوت به همکاری می کنیم.
 
خبرنگار: قاسمیه
عکس: شهروز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست