پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۰۱
|
کد خبر: ۷۲
امیر خجسته: با پیگیری نمایندگان همدان و فامنین در مجلس، ۱۰ میلیارد تومان برای دو رویداد گردشگری همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ و همدان میزبان اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری گرفته شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، امیر خجسته امروز در همدان با بیان اینکه با پیگیری‌های نمایندگان همدان بودجه رویداد گردشگری 2018 در همدان امروز به نتیجه رسید، اظهار کرد: به دنبال عدم درج اعتبار مورد نیاز سال 97 برای دو رویداد بین‌المللی و آسیایی در همدان، پیگیری‌ موضوع توسط بنده و آقای حاجی‌بابایی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا از اعتبار در اختیار نمایندگان شهر همدان و کمیسیون تلفیق به میزان 10 میلیارد تومان برای این دو رویداد گردشگری «همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی در سال 2018» و «همدان میزبان اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری» تأمین شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در گذشته 4 میلیارد تومان برای رویداد 2018 در نظر گرفته شده بود که این اعتبار را رد کردیم، ادامه داد: تبریز 10 میلیارد تومان برای رویداد 2018 گرفته بود و باید 10 میلیارد تومان هم به استان همدان داده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه تبریز بودجه مورد نیاز را جزو لایحه قرار داده بودند، بیان کرد: تبریزی‌ها از گذشته برای اعتبار پیگیری کرده بودند اما اعتبار استان همدان در این بستر نبود و ما آن را به سختی گرفتیم.

خجسته با تأکید بر اینکه اعتبار 4 میلیارد تومان مورد تأیید ما نبود و باید 10 میلیارد تومان اعتبار داده می‌شد تا دغدغه بودجه نباشد، افزود: اکنون تمام دغدغه بودجه استان برطرف شد و پیگیری دو نماینده همدان در رابطه با تخصیص بودجه از سوی هیأت دولت برای همدان است.

وی با اشاره به اینکه به ما برنامه همدان 2018 اعلام نشده است، ادامه داد: در صورتی که از قبل برنامه را اعلام می‌کردند بودجه مورد نیاز را در لایحه می‌آوردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اگر موضوع رویداد 2018 از پیش مطرح شده بود در اعتبار مورد نیاز در لایحه قرار داده می‌شد اما به همدان دیر اعلام شده است، ادامه داد: مجریان باید پیگیر می‌شدند و مقداری جدی برخورد می‌کردند.

وی تأکید کرد: برنامه باید به نحو احسن در شأن پایتخت گردشگری آسیا و اجلاس بین‌المللی برگزار شود چراکه هیچ مانع دیگری وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی