پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۴
|
کد خبر: ۸۰۰۸
دکتر حسین رضوان و حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلوئی‌محب در پیامی ضمن تسلیت سالروز رحلت «حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ کمال الدین رازینی (ره)، مسئول اسبق نهاد رهبری در دانشگاه» یاد و خاطره‌ی این استاد عالیقدر را گرامی داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، در متن این پیام آمده است:

همواره در طول تاریخ بزرگانی حضور داشته‌اند که کوله‌بار احیای دین را بدوش کشیده و مصداق بارز «الَّذین یُبَلِغونَ رِسالاتِ الله» هستند. همان کسانی که با زحمات مخلصانه خود، تداوم‌بخش راه اهل بیت «علیهم السلام» بوده‌اند.
تلاش برای پویایی اخلاق و فرهنگ دینی در دانشگاه ها، از جمله تلاش‌هایی است که نمی‌توان با بیان و قلم به پاداش آن همّت گماشت.


مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ کمال الدین رازینی (ره)، تبلوری از تلاش برای هدایت نسل جوان و احیای دین و اخلاق در دانشگاه‌ها بود. شخصیتی که با رفتار و گفتار صادقانه خود، نمونه عینی «الْعُلَمَاءَ وَرَثَةُ الْأَنْبِیَاء» و الگوی زندگی الهی را به نمایش گذاشت. چنان که استادان، کارکنان و دانشجویان از وجود وی بهره‌های وافری می‌بردند. سال‌ها تلاش مجاهدانه، سلوک پدرانه و هدایت‌گری دلسوزانه ایشان، خاطراتی خوش در ذهن دانشگاهیان به جای گذارد. یاد او در دل‌ها جاری و نامش در قلب‌ها ماندگار خواهد بود. خدای مهربان او را با اولیای طاهرین هم‌نشین فرموده و در اعلی علیین جای دهد.

 


دکتر حسین رضوان - ریاست دانشگاه بوعلی‌سینا
حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلوئی‌محب - مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا

اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه