پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۱۱
|
کد خبر: ۸۳۳
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان همدان:

همایش بین‌المللی میراث معماری دستکند در همدان برگزار می‌شود

علی مالمیر گفت: همزمان با برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ سومین همایش بین‌المللی «میراث معماری دستکند برای نسل‌ها» در همدان برگزار می ‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان همدان گفت: همزمان با برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸ سومین همایش بین‌المللی «میراث معماری دستکند برای نسل‌ها» در همدان برگزار می ‌شود.

وی افزود: سومین همایش بین‌المللی معماری دستکند با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی همدان، پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، دفتر امور پایگاه‌ها و دانشگاه بوعلی‌سینا مهرماه امسال برگزار می‌شود.

مالمیر افزود: در این همایش که به بهانه رویداد بین المللی همدان ۲۰۱۸ برگزار می شود مفاهیم و مبانی نظری در معماری دستکند، بستر فرهنگی معماری دستکند، بستر طبیعی معماری دستکند، حفاظت در معماری دستکند و تکنولوژی و معماری دستکند مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری همدان گفت: در ادامه برگزاری این همایش و تبادل نظرات علمی و کارشناسی، پژوهشکده حفاظت و مرمت به‌اتفاق دفتر امور پایگاه‌ها و با همکاری هیئت علمی این همایش نسبت به تهیه دستورالعمل و ضوابط معرفی، مستندسازی، استحکام‌بخشی و حفاظت از دستکندهای کشور اقدام خواهد کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی