پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۹۳
|
کد خبر: ۱۳۰۳
در هفدهمین جشنواره کشوری شهید رجایی کسب شد؛

رتبه اول اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در سطح کشور

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در هفدهمین جشنواره کشوری شهید رجایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موفق به کسب رتبه نخست شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی در بین تمامی ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور به مقام اول دست یافته است.

در این تقدیرنامه که از طرف انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد،آمده است؛

جناب آقای وهب مختاران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان

تجلیل از پیشتازان عرصه خدمت ،کارآمد ترین شیوه استمرار بخشی به روند ازتقا عملکرد دستگاهها و همینطور نشانگر خود آگاهی سازمانی مبتنی بر پویایی راهبردهای کلان معطوف به توسعه بر اساس احترام به جایگاه رفیع منابع انسانی می باشد . بدیهی است اقدامات سرشار از شور و شوق شما همکاران زحمتکش در واحدها و حوزه های مختلف وزارت متبوع جهت ارائه بهینه خدمت ،مخصوصا به منظور کاستن از آلام و رنج افرادی که بیشترین مخاطبان وزارتخانه را نیز دربر می گیرد ،برهان قاطع چرایی آیین قدر شناسی دولت تدبیر و امید ،به نمایندگی از ملت فهیم کشورمان ، از شما گرامیان در جشنواره محترم شهید رجایی می باشد.

معتقدم کسب این مهم و نایل شدن به رتبه اول در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی در بین استان های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، با دل سپردگی به مشارکت پذیری ،حاکمیت کنش حرفه ای مبتنی بر همدلی،التزام به اصل پاسخگویی و جوشش حس مشترک در جهت ایجاد تغییرات موثر در سازمان ،با اعتماد آفرینی از طریق آگاه سازی اربابان رجوع نسبت به رسالت دستگاه و ترغیب عالمانه خود و همکاران به ارائه خدمات بی منت و لاجرم با انعطاف پذیری لازم در سیاست ه و برنامه ها ف میسر گردیده است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه کسب این مقام ارزشمند توسط آن اداره کل ، از درگاه خداوند منان بر ای جنابعالی و همه همکاران گرانقدر آن مجموعه ،سلامتی و موفقیت روز افزون در راستای خدمت به ملت عزیز کشورمان مسالت می نمایم.

انوشیروان محسنی بندپی

سرپرست وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی