پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷۰
|
کد خبر: ۶۶۹۵
دکتر سعید گرشاسبی فخر از شامِ ویژه شبِ یلدای دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، دکتر سعید گرشاسبی فخر مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار داشت: این دانشگاه با جمعیت بیش از ۱۱ هزار نفری دانشجویان توانسته در سال تحصیلی جاری، ۴۱۵۰ نفر از دانشجویان خود را در خوابگاه‌ها اسکان دهد.

وی افزود: این مسأله در دانشگاه‌های کشور کم نظیر بوده و مجموعه دانشگاه درصدد است تا در آینده نزدیک ظرفیت پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها را افزایش دهد.

گرشاسبی فخر خاطرنشان کرد: از ۱۶ مهر سال جاری که دانشجویان به صورت حضوری کلاس‌های خود را در دانشگاه آغاز کردند، همزمان سلف‌های غذاخوری دانشجویی دانشگاه نیز کار خود را با ظرفیت تکمیل آغاز کرده و در بازه زمانی حدود ۲ ماهه اخیر، بیش از ۲۷۰ هزار پُرس غذای گرم در آشپزخانه‌های دانشگاه پخت شده و در قالب سالنی و بیرون بر در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: غذای دانشجویان طبق دستورالعمل ابلاغی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گرم‌بندی دارد و دانشگاه نیز طبق همان دستورالعمل غذای دانشجویان را پخت و توزیع می‌کند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه در ادامه بیان کرد: به منظور تکریم دانشجویان عزیز و تلطیف فضای صمیمی دانشجویان در خوابگاه‌ها، شامِ شبِ یلدای دانشجویان و دورچین آن ویژه خواهد بود و امیدواریم که دانشجویان اوقات خوشی را همراه دوستان خود در این شب در خوابگاه تجربه کنند.

وی همچنین با اشاره به قوانین ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه، عنوان کرد: تکمیل پرونده رفاهی در سایت صندوق رفاه برای دانشجویان الزامی بوده و انتظار می‌رود این پرونده در اسرع وقت توسط ایشان به صورت الکترونیک تکمیل و بارگذاری شود، در غیراین صورت دانشگاه تعهدی در قبال ارائه خدمات دانشجویی از جمله اسکان در خوابگاه، توزیع غذا، مشاوره، وام دانشجویی و ... نخواهد داشت.

گرشاسبی فخر در نهایت از مشارکت بخش خصوصی در تنظیفات همه خوابگاه‌ها و مدیریت بعضی خوابگاه‌ها گفته و افزود: این امر سبب می‌شود که کیفیت ارائه خدمات به دانشجویان ارتقاء یابد؛ البته این طرح نواقصی هم دارد که با نظارت صحیح حوزه امور دانشجویی برطرف خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو