پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۰۸
|
کد خبر: ۱۰۹۸
دکتر سیدحسن علوی مدیر دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا نتايج نهايي بيست و سومين المپياد علمي دانشجويي كشور سال 1397 را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

دکتر سیدحسن علوی مدیر دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا درباره نتايج نهايي بيست و سومين المپياد علمي دانشجويي كشور سال 1397  اظهار داشت: در این دوره از المپیاد در رشته طراحی صنعتی شبنم سمیعی رتبه 31، محمد خالقی رتبه 33، مهدی عیسی پور رتبه 35، تارا ابراهیمی رتبه 36 و زهرا پیرزاد رتبه 38 را کسب کردند.

وی افزود: در رشته زراعت و اصلاح نباتات مرضیه سلیمی قلعه تکی رتبه 18، مریم بدرخانی رتبه 25 و بهنام کرمی رتبه 33 از آن خود کردند.

دکتر علوی ادامه داد: در رشته مهندسی عمران فریبرز محمدی رتبه 24 و در رشته مهندسی مکانیک نیز آریا امیری رتبه 20 را کسب کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در رشته مهندسی صنایع مریم حاجی بابایی موفق به کسب رتبه 17 و لیلا رضافر رتبه 21 را ازآن خود کرد.

دفتر هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: در رشته شیمی مهدی قمصری رتبه 6 و سجاد مخدومی رتبه 10 را کسب کرده، در رشته روانشناسی فائزه حسین دستجردی حائز رتبه 18 و در رشته زیست شناسی نیز آیدا شهابی باهر موفق به کسب رتبه 47 شدند.

وی همچنین با اشاره به درخشش ویژه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در این دوره از المپیاد گفت: در رشته حقوق سهیل کوکبی احسن حائز رتبه یک و حدیثه طاهری ساجدی رتبه 20 را از آن خود کرد.

دکتر علوی در نهایت گفت: در رشته مهندسی کامپیوتر علی کریمی با کسب رتبه 23، الهام افشار با کسب رتبه 24 و مهرناز بهرامی با کسب رتبه 27 و همچنین در رشته مهندسی مواد امیرمحمد میرزایی با کسب رتبه 18، دیگر افتخار آفرینان در این دوره از المپیاد بودند.

خبرنگار: محمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری